באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

איך עושים ביטוח בריאות לחו"ל

תוכן עניינים

ביטוח בריאות לקראת טיסות לחו"ל זה כבר מזמן בגדר מאסט. כאשר אתם עוזבים את גבולות המדינה, כרטיס קופת החולים שלכם, עבורו אתם משלמים מידי חודש במסגרת הפרשה קבועה של המעסיק ישירות לקופת החולים בה אתם חברים או לעצמאים (באמצעות הוראות קבע חודשית), כרטיס זה כבר אינו תקף. בחו"ל, לא משנה באיזו מדינה אתם שוהים,אתם אינכם כלולים במערכות הבריאות הציבוריות ולכן ההוצאות על בריאות יכולות להגיע לסכומים אסטרונומיים.

ביטוח בריאות לקראת כל יציאה מהארץ

לקראת כל יציאה מהארץ מומלץ בחום לבדוק את האופציות שלכם לגבי ביטוח בריאות לחו"ל. ניתן לסגור את הנושא של ביטוח בריאות בחו"ל מול סוכני הביטוח שלכם, מול חברות התיירות השונות ומול חברות האשראי. לא משנה באיזה מסלול תבחר, העיקר שלא לעזוב את הארץ ללא ביטוח בריאות סטנדרטי. אם עברתם ניתוח יש כמובן ביטוח נסיעות לחו״ל לאחר ניתוח הכולל גם ניתוחים ושאר הליכים מסובכים וזה מומלץ בעיקר לקבוצת בסיכון (חולים במחלות קשות, קשישים ובעלי נכויות אשר הסיכוי שהם יזדקקו לאישפוז ארוך, ניתוח ואולי אף השתלות הוא גבוה יותר).

 

ביטוח בריאות לחו"ל לקראת טיולים למזרח הרחוק או לדרום אמריקה

לקראת טיסות ליעדים מסוכנים וביניהם טיסות למדינות עולם שלישי (כגון הודו, נפאל וכו') חובה לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל לתרמילאים, הן טיסות אשר הסיכוי לחלות בהן, ולא רק לחטוף הרעלת כיבה במסעדה המקומית הראשונה, הוא גדול, חובה לבצע ביטוח בריאות. לא מספיק לקבל את כל החיסונים עליהם ממליץ משרד הבריאות לקראת יעדים אלו, גם לא מספיק להזהר ולא לאכול במקומות לא נקיים. אנשים חולים שם על ימין ועל שמאל, בעיקר תיירים שלא רגילים לתנאי ההגיינה ושהמערכת החיסונית שלהם עדיין לא מסוגלת להתמודד עם החיידקים הזרים.

 

ביטוח בריאות בחו"ל גם לקראת טיסות קצרצרות

ביטוח בריאות בחו"ל מכסה אתכם במקרים בהם אתם נזקקים לטיפול רפואי. כפי שציינו תחילה, ביטוח בריאות הוא חשוב למקרים של מחלות אמיתיות (שחפת, ייידק בכיבה, התייבשות ועוד) אבל ביטוח בריאות בחו"ל פספורטקארד מכסה גם את הנושא של פציעה והזדקקות לטיפול (אפילו נקע ברגל). תיירים המטיילים הרבה ברגל או באמצעי תחבורה ציבוריים חשופים לפציעות גופניות באופן תמידי ולכן חשוב לדאוג לנושא של ביטוח בריאות גם אם מדובר "רק" על סוף שבוע בלונדון.

 

ביטוח בריאות לחו"ל ייחודי לעוסקים בספורט אתגרי

כאשר אתם טסים לחו"ל במטרה לעסוק בספורט אתגרי או לשלב פעילות אתגרית מסוכנת במסגרת הטיול (קפיצות באנג'י, סקי, טיפוס על הרים, צניחה חופשית ועוד) חובה לקחת בחשבון את האפשרות של פציעות וחבלות ולכן ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אתגרי במקרה הזה הוא חובה. מומלץ לשוחח עם סוכן ביטוח במקרה הזה ולראות איך אפשר לסדר ביטוח בריאות שיכסה את הסיכונים הרבים הכרוחים בטיול.

אז זהו, אל תשכחו לבדוק מול משרד הבריאות לגבי חיסונים והזהרות או המלצות לגבי יעדים מסויימים. שמרו על עצמכם והכי חשוב – טיסה נעימה!

 

איך עושים ביטוח בריאות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?