ביטוח נסיעות לעבודה בחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל לעבודה בחו"ל

עושים רילוקיישן? טסים לעבוד בעגלות בחו"ל? רגע לפני אל תשכחו ביטוח נסיעות לחו"ל לעבודה בחו"ל

ישראלים רבים בוחרים בשלב מסוים בחייהם לעשות הפסקה מהמלחמות והמתחים בארץ ולטוס לחו"ל לכמה חודשים/ שנים של עבודה באווירה אחרת. 

הבחירה לטוס לעבוד בחו"ל פופולרית מאוד מסיבות רבות: השכר גבוה ואטרקטיבי, ניתן לטייל בסופ"שים או בחגים וההיכרות עם תרבויות חדשות מעשירה את ההיכרות שלנו עם העולם ומוסיפה נופך אקזוטי ליום העבודה הרגיל שלנו. בגלל השילוב בין עבודה שהיא גם חופשה, ישראלים רבים בוחרים לטוס לעבוד בחו"ל.

לחסוך כסף- וגם לשמור אותו בכיס

עם ממוצע שכר של כ-9,000 ₪ בישראל וממוצע שכר של קרוב ל-20,000 ₪ בעבודה בעגלות, לא פלא שישראלים רבים בוחרים לעבוד בחו"ל כדי לחסוך כסף לאוניברסיטה, דירה או פנסיה. לכן הדרישה לביטוח נסיעות לחו"ל לעבודה בחו"ל עולה.

אך בכל זאת, הצעירים הבוחרים לטוס לפעמים אינם מכירים את החשיבות בקניית ביטוח רפואי בחו"ל. מערכת הבריאות הישראלית, שבה מכוסים כל אזרחי ישראל מרגע הלידה, משכיחה מאנשים את העובדה שבחו"ל, הם לא מכוסים רפואית במקרה של פציעה או מחלה. 

טיפולים רפואיים בחו"ל יכולים להיות יקרים בקנה מידה בלתי נתפס עבור הישראלי הממוצע. לדוגמא, יום אשפוז יחיד בארה"ב יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים עבור פציינט שאין לו ביטוח בריאות. פרוצדורות סבוכות כגון ניתוחים או בדיקות פולשניות עלולות לעלות אף מאות אלפים.

קניית פוליסת ביטוח מבטיחה שגם במקרה חירום רפואי, הכסף היקר שנחסך בזמן העבודה בחו"ל יוכל להישמר אצל המבוטח ולחזור איתו לישראל, בלי להתבזבז על טיפולים רפואיים יקרים.

ביטוח נסיעות לחו"ל לעבודה בחו"ל

מרבית חברות הביטוח מציעות כיסוי מיוחד עבור אותם אנשים שטסים לעבוד בחו"ל. הפוליסה הזו מבטיחה למבוטחיה שחווית העבודה בחו"ל תהיה רגועה, בטוחה וללא הפתעות לא נעימות. 

עיקרי הפוליסה

ביטוח נסיעות לחו"ל לעבודה בחו"ל. הפוליסה מכסה ביקור אצל רופא, אשפוזים, ניתוחים לא מתוכננים, ביטוח כבודה למקרה אבדן, ביטוח מכשירים אלקטרוניים ועוד.

ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים – ובצדק. אין דבר מעצבן יותר מההרגשה ששילמתם יותר בלי סיבה טובה. אתם רוצים לדעת שמצאתם את הדיל המשתלם ביותר המקנה כיסוי ביטוחי מלא- אך במחיר הוגן.

אנחנו פה כדי לעזור לכם ולוודא שתמצאו את הדיל הטוב ביותר. 

מנוע השוואת המחירים המושכלל של 'קשרים' סורק את מאגרי המידע של חברות הביטוח, משווה ביניהם ומגיש לכם את המידע בצורה נגישה, ברורה ובהירה. המטרה שלנו היא לעזור לכם למצוא לכם את הביטוח המשתלם ביותר- עבורכם. 

בין אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו"ל בעלי בעיה רפואית קודמת, נוסעים לטיול טרקים מטורף או סתם טסים לחופשה רגועה- אצלנו ב'קשרים' תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, בקלות ובמהירות. 

 

פוסטים אחרונים
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »