ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל

למי מיועדת הפוליסה?

ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל על-ידי המבוטח מיועד ללקוח הרוכש לפחות 15 ימים מראש כרטיסי טיסה או שירותי תיירות נוספים מישראל לחו"ל, ומעוניין לבטח את הוצאותיו למקרה בו יחליט לבטל את הנסיעה.

עיקרי הפוליסה

הפוליסה מאפשרת לך לבטח את הוצאותיך עבור הנסיעה לחו"ל (כרטיס טיסה / שייט / חבילת נופש / שירותי תיירות) למקרה בו תחליט לבטל את הנסיעה.                                 

  • ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה עד 7 ימים ממועד רכישת כרטיס הטיסה/חבילת הנופש.
  • ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה רק אם מועד הטיסה הוא 15 יום ומעלה ממועד רכישת הפוליסה.
  • לא ניתן לבטח טיסה ו/או שירותים נוספים שנרכשו על בסיס שובר זיכוי / שובר מתנה / זיכוי כספי שקיים לנוסע אצל סוכן הנסיעות כנגד התחייבות קודמת.

חשוב להיות ערוכים מראש, כי לפעמית יש שינויים בתוכניות.

ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה מאפשר לך לבטל את מרכיבי החופשה עד הרגע האחרון ולקבל החזר כספי עבור הפסד ההוצאות שלך.

ניתן לבטח טיסות ושירותים הנלווים לטיסות כגון: מלונות, טיסות פנים, הפלגות, משחקי כדורגל ועוד…

תנאי רכישה:

  • עד 7 ימים ממועד ההזמנה והרכישה הראשונית ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה
  • כל עוד מועד הנסיעה גדול מ 15 יום
  • ניתן לרכוש ביטול עבור הזמנות אשר שולמו מראש, לא ניתן לבטח טיסות שהוזמנו על ידי נקודות, שוברים, זיכויים וכו.
  • ניתן לבטח עד 12 נוסעים ועד סכום מקסימלי של 20 אלף דולר בפוליסה.
  • ניתן לבטח שירותי טיסה ושירותים משלימים שנרכשו מאת תאגיד (חברה או עוסק מורשה) בלבד.

עוד חופשה יוצאת לדרך וההתרגשות בשיאה. אין כל זפק, זוהי הזדמנות נהדרת להעשיר את חיינו, לחקור תרבויות, לראות נופים מרהיבים ולמלא קצת מצברים. עם זאת, אף מסע כזה אינו חף מאפשרות לשיבושים. נסיבות בלתי צפויות עלולות לגרום לביטול נסיעה, אפילו אם תכננו כל פרט בקפידה.

בין אם מדובר במחלה פתאומית, מקרה חירום משפחתי או תנאי מזג אוויר בלתי צפויים, ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל הוא השקעה שערכה לא יסולא בפז. הביטוח מעניק כיסוי לעלויות הנסיעה בכל מקרה בו עליך לבטל אותו, מכל סיבה שהיא ומעניק שקט נפשי והגנה כלכלית. במאמר זה, נבחן מדוע כה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות ומדוע כיסוי ביטול הנסיעה הוא רכיב שלא כדאי לוותר עליו.

כולנו יודעים שביטוח נסיעות הוא היבט שאין לוותר עליו בשום אופן ומהווה חלק בלתי נפרד מההכנות לכל נסיעה מחוץ לארץ. עם זאת, רבים עדיין מתלבטים האם כיסוי ביטול הנסיעה הוא אכן חיוני.

מבין שלל התוספות והכיסויים הנלווים לביטוח הנסיעות, אין כל ספק שביטוח הביטול הוא בין החשובים שנוכל לרכוש. עלות הפרמיה הנמוכה יחסית מעניקה לנו תמורה אדירה. הביטוח מעניק לנו כיסוי מלא להוצאות הנסיעה שלנו על רקע טווח רחב של נסיבות וערך מוסף משמעותי שיכול לתרום לחוויית הנסיעה באופן ניכר.

לצאת לדרך בראש שקט

חופשה בחו"ל דורשת השקעת סכומי כסף משמעותיים. מהזמנת הטיסה וסידורי הלינה ועד לאטרקציות והסיורים, מדובר לא פעם בסכומים לא מבוטלים. שינוי פתאומי בנסיבות, כגון מקרה חירום אישי, מחלה או מחויבות בלתי צפויה בעבודה, עלולה לאלץ אותך לבטל את הטיול. ביטוח ביטול נסיעות מספק שקט נפשי ומבטיח שגם לאור הנסיבות הלא נעימות, לא יהיה עליך לשאת בכל ההוצאות בעצמך.

הגנה חשובה מול מדיניות חברות התעופה

כיום יותר מתמיד, בעידן הלואו קוסט, רוב כרטיסי הטיסה מגיעים עם מדיניות ביטולים נוקשה ביותר. ברוב המקרים ככולם, לא נוכל לקבל החזר על עלויות הכרטיס תחת שום נסיבה מחברת התעופה. הכיסוי הביטוחי מעניק לך את שכבת ההגנה שלא ניתן עוד לקבל מחברות התעופה. החדשות הטובות ביותר הן שברוב הפוליסות כיום זמין לך ביטוח ביטול נסיעה מכל סיבה שהיא, ללא יוצאים מן הכלל. כך, לא משנה מהם התרחישים שהובילו לביטול הנסיעה שלך, יש לך כיסוי מלא.

כיסוי חשוב מול אירועי כוח עליון

אסונות טבע ותרחישים פוליטיים עשויים לצוץ ללא כל התראה מוקדמת. סופות הוריקן, שריפות, גלי חום מסוכנים, הפיכות פוליטיות והפגנות המונים עלולות להפוך חופשה חלומית לסיוט נורא ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל מאפשר לך לחשב מסלול מחדש מבלי לחשוש מנשיאה בעלויות הגבוהות. גם במקרה של מצב חירום משפחתי, כמו משברים רפואיים, אירועי חיים משמעותיים הצצים במפתיע או פטירת קרוב, חלילה, הכיסוי הביטוחי מאפשר לך להתפנות מיד לדברים החשובים באמת מבלי שההשקעה הכספית בחופשה שלך תרד לטמיון.

כפי שניתן לראות, ישנן סיבות רבות לרכוש ביטוח ביטול נסיעה לחו"ל. עם זאת, ביטוח הנסיעות מעניק לך עוד שלל כיסויים נוספים. מדובר בערובה מוחלטת לטיול נטול עוגמת נפש המעניקה כיסוי מול שלל תרחישים. אלו רק כמה מהכיסויים שנוכל לקבל במסגרת ביטוח הנסיעות שלנו.

מצבי חירום רפואיים

לעולם לא ניתן לדעת מה יתרחש במהלך החופשה שלנו. בין אם אנו חובבי ספורט אתגרי או אם כל השאיפות שלנו מהנסיעה מסתכמות ברביצה על מיטת השיזוף, תאונות ומצבים רפואיים תמיד יכולים להתרחש. היקלעות למצב כזה במדינה זרה עשויה לגרור סיבוכים בירוקרטיים מורכבים ועלויות כבדות. רכישת ביטוח נסיעות מבטיחה שיעמוד לרשותך כיסוי מלא של כל ההוצאות הרפואיות. מפגישות ייעוץ עם רופא ועד לבדיקות, אשפוזים ותרופות, הפוליסה מכסה את כל השירותים הרפואיים שיידרשו לך במוסדות רפואיים מובילים במדינת היעד.

ביטוח כבודה

למרבה הצער, אובדן מזוודות אינו מהווה אירוע נדיר במהלך טיסה לחו"ל. חברות תעופה עשויות לשלוח את הכבודה שלך אל יעד שגוי או לאבד את המזוודה שלך. גם אם הכבודה שלך הגיעה ליעדה, אירועים כמו גניבות, או שכחת המטען שלך, אינם מהווים אירועים בלתי סבירים. כיסוי הכבודה בביטוח הנסיעות שלך יעניק לך שקט נפשי גם בהיבט הזה.

ביטוח מכשירים חשמליים

ניתן לבטל במסגרת הפוליסה גם מכשירים אלקטרוניים כמו טלפונים חכמים, מחשבים ניידים והתקנים רבים אחרים. אם הנסיעה שלך היא לרגל עסקים וברשותך מחשב יקר בעל חומר חשוב, מדובר בכיסוי שכדאי לקחת בחשבון.

לקראת נסיעה לחו"ל? קשרים סוכנות לביטוח מעמידה לרשותך כיסוי מלא לכלל הצרכים שלך לאורך החופשה. פוליסת ביטוח הנסיעות שלנו מכסה את כלל התרחישים שעשויים לצוץ במהלך החופשה שלך ומעניקה לך הגנה חשובה ויותר מכל – שקט נפשי שיאפשר לך להיערך לחופשה שלך ללא דאגות. לפרטים נוספים, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו עוד היום באתר.