ביטוח נסיעות בחו"ל לבעלי בעיה רפואית

ביטוח נסיעות בחו"ל לבעלי בעיה רפואית – מה חשוב לדעת?

ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי בעיה רפואית הפך פופלרי יותר ויותר, ויש לכך סיבה. כ-7.5% מהאוכלוסייה הבוגרת סובלים מסכרת. כ-28,000 אנשים בישראל מאובחנים מדי שנה בסרטן וכמעט שליש מהאנשים בעולם יסבלו במהלך חייהם מלחץ דם גבוה. מעבר לסבל שנגרם לאנשים הסובלים מבעיה רפואית בגין הבעיה הרפואית שלהם, אנשים רבים בעלי בעיות רפואיות נתקלים בחומה בצורה ומחירי ביטוח גבוהים בעת חיפוש ביטוח נסיעות לחו"ל. 

קל להבין את חברות הביטוח. כיסוי של והצאות אשפוז, תרופות וביקורים בחו"ל זו הוצאה גבוהה לחברת הביטוח. אנשים הסובלים מבעיות בריאותיות קודמות נמצאים בסיכון גבוה יותר לחלות ולהזדקק לכיסוי הביטוחי שלהם.

מצד שני, ברור לכולם שגם לאנשים חולים מותר להנות ולצאת לחופשה. בשביל זה השיקו חברות ביטוח רבות ביטוח נסיעות בחו"ל לבעלי בעיה רפואית.

מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל לבעלי בעיה רפואית?

ביטוחי הנסיעות לסובלים מבעיה רפואית אינם זהים אחד לשני, ומשתנים בין מחלה למחלה ובין חברה לחברה.

ניתן לחלק באופן גס את סוגי הכיסויים הקיימים לשניים: כאלה המכסים את המצב הקיים, וכאלה שאינם מכסים אותו

באופן טבעי, הביטוחים המכסים את המצב הקיים הינם יקרים יותר ודורשים אישורים רפואיים על אי- החמרה במצב הרפואי קודם לטיסה. בנוסף, ביטוחים אלה בד"כ מוגבלים בזמן ואינם מאפשרים נסיעות ארוכות של חודשים רבים לחו"ל.

ביטוחים אלה מכסים הוצאות אשפוז, ביקור אצל רופא, הטסה רפואית במקרה הצורך והטסת גופה. 

ביטוחים שאינם מכסים את המצב הקיים הינם עדיין יקרים יותר מביטוח נסיעות רגיל, אך הם זולים יותר מביטוח המכסה את המצב הקיים. ביטוח זה מתפקד כמו ביטוח נסיעות רגיל, אך לא מכסה הסתבכויות הנובעות בגין המצב הרפואי הקודם.

ביטוח זה מתאים אך ורק לאנשים שטיפול בהתפרצות הבעיה הרפואית שלהם יכול להיעשות כמה ימים לאחר ההתפרצות, ושמצבם הרפואי הינו יציב. ביטוח זה הוא בעל פרופיל סיכון גבוה יותר למבוטח ומתאים בעיקר לנסיעות קצרות ביעדים קרובים.

המחלות אותן מכסות מרבית החברות הן: סרטן, אפילפסיה, מחלות לב, סכרת אינסולין, טרשת נפוצה, קרישיות יתר, קרוהון, COPD, CF ומושתלי איברים.

השוואת מחירי ביטוח

ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים – ובצדק. קשה למצוא דבר שיטריד ישראלים יותר מלגלות שעבדו עליהם, והם נאלצו לשלם מחיר גבוה מהדרוש בלי סיבה טובה

אנחנו פה כדי לעזור לכם ולוודא שתמצאו את הדיל הטוב ביותר. 

מנוע השוואת המחירים המושכלל של 'קשרים' סורק את מאגרי המידע של חברות הביטוח, משווה ביניהם ומגיש לכם את המידע בצורה נגישה, ברורה ובהירה. המטרה שלנו היא לעזור לכם למצוא לכם את ביטוח פספורטקארד המשתלם ביותר- עבורכם. 

בין אם אתם בעלי בעיה רפואית קודמת, נוסעים לטיול טרקים מטורף או סתם טסים לחופשה רגועה- אצלנו ב'קשרים' תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, בקלות ובמהירות. אנו מעניקים ביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים, ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון ועוד.

*זהירות!

לעולם אל תנסו להסתיר מצב רפואי קיים כדי לקבל ביטוח נסיעות זול יותר. חברת הביטוח רשאית לסרב לשלם לכם הוצאות במידה ומתגלה שהסתרתם מהחברה בעיה רפואית קיימת.

פוסטים אחרונים
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »