ביטוח נסיעות בחו"ל לחופשת סקי

ביטוח נסיעות בחו"ל לחופשת סקי – להנות בראש שקט

נוף הרים מדהים. פסגות צחורות נישאות. ציוד חורף כבד. הגעתם לחופשת הסקי שלכם. רגע לעולים על הסנובורד, אל תשכחו לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות לחו"ל.

סקי הינו ספורט חורף מפנק במיוחד לבאים מישראל החמה. השלג הפריך הנמס תחת מגלשי הסקי, האדרנלין, המהירות, הקור… זו היא החופשה המושלמת, אך כדי שתסעו בראש שקט חייבים ביטוח נסיעות בחו"ל לחופשת סקי.

לכל כיף – יש גם סיכון

סקי הוא ספורט כיף – אבל הוא גם מסוכן. פציעות סקי, למרות שהן בד"כ אינן מאוד חמורות, הן גם לא נדירות. גולשי סקי מגיעים למהירויות גבוהות מאוד בלי הרבה הגנה, ואפילו אבן קטנה נסתרת בשלג בדרך שלהם יכולה לשלוח אותם לנפילה כואבת ומסוכנת.

פציעות סקי נובעות בד"כ מחבטות או נחיתות לא טובות. הפציעות הן לרוב פנימיות ופוגעות בשרירים או בעצמות. חומרת הפציעה יכולה לנוע בין עיקום שרירים כואב החולף בעזרת מנוחה, לבין דימומים פנימיים מסוכנים, שברים ושרירים קרועים.

לכסות את עצמכם כמו שצריך

כמו שלעולם לא תלכו לסקי בלי ציוד השלג המתאים להגנה מפני קור, כך לעולם לא תטוסו לחופשת סקי מבלי להתכסות בכיסוי ביטוחי מיוחד. ביטוח ספורט שלג הוא אמנם יקר אך הוא מאפשר לכם לחוות חופשה מהנה בלי לדאוג מפני הוצאות עצומות במקרה פציעה.

ביטוח ספורט חורף מכסה הוצאות רבות: הוצאות רפואיות, הטסה רפואית במקרה הצורך, חילוץ והצלה. ניתן לרכוש בנוסף גם כיסו יביטוחי לאבדן או גניבה של  ציוד הסקי שלכם.

השוואת מחירים

ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים – ובצדק. קשה למצוא דבר שיטריד ישראלים יותר מלגלות שעבדו עליהם, והם נאלצו לשלם מחיר גבוה מהדרוש בלי סיבה טובה.

אנחנו פה כדי לעזור לכם ולוודא שתמצאו את הדיל הטוב ביותר. 

מנוע השוואת המחירים המושכלל של 'קשרים' סורק את מאגרי המידע של חברות הביטוח, משווה ביניהם ומגיש לכם את המידע בצורה נגישה, ברורה ובהירה. המטרה שלנו היא לעזור לכם למצוא לכם את ביטוח הפספורטקארד המשתלם ביותר- עבורכם. 

בין אם אתם בעלי בעיה רפואית קודמת, נוסעים לטיול טרקים מטורף או סתם טסים לחופשה רגועה- אצלנו ב'קשרים' תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, בקלות ובמהירות. אנו נותנים שירותי ביטוח למגוון רחב של מצבים. החל מביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים, ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים ועוד.

 

פוסטים אחרונים
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »