ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים

ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים – לטוס בראש שקט

אנשי עסקים בעלי קשרים עסקיים בחו"ל טסים לחו"ל למגוון סיבות: פגישות עסקיות, משא ומתן, קורסים והשתלמויות, בדיקת נכסי נדל"ן לצורך השקעה, ועוד. רק לפני הטיסה חשוב לקחת ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים.

טיסות אלה נוטות להיות תכופות וקצרות יחסית, לפעמים בהתרעה של כמה ימים בלבד. ביטוח נסיעות לאנשי עסקים מאפשר לכם לרכוש ביטוח גלובלי שמכסה אתכם עד תקופה של 30/ 60 ימים בחו"ל. כאשר אתם רוכשים ביטוח נסיעות לאנשי עסקים, אתם אינכם צריכים להודיע לחברת הביטוח על כל טיסה אלא רק להקפיד שלא חרגתם ממכסת הימים של הפוליסה שרכשתם. דבר זה מאפשר לכם לטוס בראש שקט בלי לבזבז זמן רב ברכישת ביטוח לפני כל טיסה. 

נסיעה קצרה יכולה להיות הסתבכות גדולה

גם אם אתם טסים רק לסופ"ש, חשוב מאוד שתקנו פוליסת ביטוח בריאות שתכסה אתכם למקרה של מצב רפואי חריג, פציעה או התפרצות מחלה. אנחנו הישראלים אוהבים לחשוב ש"לנו זה לא יקרה". אבל אנשי עסקים חכמים

וממולחים יודעים שבכל עסקה יש אפשרויות סיכון ואפשרויות רווח. העבודה של אנשי עסקים היא לשקול את הסיכון ביחס לרווח ולקבל החלטות כלכליות חכמות בהינתן כל המידע.

טיסה לחו"ל ללא ביטוח בריאות מהווה סיכון נוראי. מחירי הטיפולים הרפואיים בחו"ל הינם חריגים בכל קנה מידה למה שאנחנו מכירים בארץ. לדוגמא, יום אשפוז בארה"ב עלול להגיע לעשרות אלפי דולרים. ביקור שגרתי אצל הרופא עלול לעלות מאות דולרים. השקעה בביטוח בריאות מבטיחה שהסיכון הכלכלי שלכם בעת טיסה הוא מינימלי.

למה חשוב במיוחד לקנות ביטוח אם אתם אנשי עסקים

אנשי עסקים עובדים קשה מאוד. הם נוטים לקיים ימי עבודה ארוכים יותר מעובדים רגילים, להמעיט בשינה, לחווות חרדות ולחצים וכאשר כל זה מצטרף לטיסות תכופות לחו"ל שמבלבלות את השעון הביולוגי הפנימי, לא פלא שלפעמים הגוף שלהם פשוט מתמוטט.

פוליסת ביטוח בריאות טובה יכולה להיות ההבדל בין התאוששות מהירה בליווי רופא מומחה לבין מחלה ממושכת וארוכה שפוגעת ביכולת שלכם לקיים את המטרות העסקיות שלכם, או לחלופין לבין הוצאות של אלפי דולרים

על ביקורי רופאים ותרופות. קניית ביטוח שמכסה אתכם בעת שהייה בחו"ל באופן אוטומטי מבטיחה שגם אם אתם חוטפים וירוס, דלקת גרון או שפעת בחו"ל- אתם מכוסים מכל הבחינות.

השוואת מחירים

ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים – ובצדק. אין דבר מעצבן יותר מההרגשה ששילמתם יותר בלי סיבה טובה. אתם רוצים לדעת שמצאתם את הדיל המשתלם ביותר המקנה כיסוי ביטוחי מלא- אך במחיר הוגן.

אנחנו פה כדי לעזור לכם ולוודא שתמצאו את הדיל הטוב ביותר. 

מנוע השוואת המחירים המושכלל של 'קשרים' סורק את מאגרי המידע של חברות הביטוח, משווה ביניהם ומגיש לכם את המידע בצורה נגישה, ברורה ובהירה. המטרה שלנו היא לעזור לכם למצוא לכם את הביטוח המשתלם ביותר- עבורכם. 

בין אם אתם בעלי בעיה רפואית קודמת, נוסעים לטיול טרקים מטורף או סתם טסים לחופשה רגועה- אצלנו ב'קשרים' תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, בקלות ובמהירות. 

ראו עוד: ביטוח נסיעות | ביטוח פספורטקארד | ביטוח נסיעות לחופשת סקי | ביטוח נסיעות בחו"ל לאחר ניתוח | ביטוח נסיעות בחו"ל לתרמילאים

פוסטים אחרונים
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »