באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

מדוע כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל – בואו לגלות

תוכן עניינים

מדוע כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל? 

עם העלייה ברמת החיים  ובעיקר הטיסות הזולות, בחלק מהיעדים בעולם, הפכו את הטיסות לתופעה של קבע, אפילו לכמה פעמים בשנה. 

לאלו מכם שנוסעים לחו"ל, מעבר לדאגה למלון ואטרקציות שונות, חשוב ביותר לדאוג לביטוח נסיעות לחוץ לארץ. 

במאמר זה נלמד מהו ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הוא מכסה, ולמה כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד, גם אם אתם נוסעים למספר ימים? 

מהו ביטוח נסיעות לחול? 

ביטוח נסיעות לחול לסטודנטים הוא בעצם ביטוח, המכסה אירועים שונים המתרחשים בעת הטיול, כמו הוצאות רפואיות, איבוד כבודה, טיפול במקרה של פגיעה או מוות ועוד. ביטוח נסיעות בסיסי מגן על האדם מפני אירועים שונים היכולים לקרות בטיול. 

מה מכסה הביטוח נסיעות לחו"ל? 

ביטוח נסיעות לחו"ל מתאים לכל אדם ה נוסע לחו"ל גם כזה, שאין לו בעיות רפואיות מיוחדות. ביטוח לחו"ל מתאים גם לצורך נסיעה קצרה ביותר למפגש עסקי או חופשה קצרה. ביטוח נסיעות לחו"ל מכסה הוצאות רפואיות שונות, העלולות לקרות בזמן הטיול. 

הביטוח הבסיסי מכסה: הוצאות רפואיות שונות כמו מחלה או פציעה, הוצאות רפואיות מיוחדות, אחריות כלפי צד ג, ואיתור וחילוץ בחו"ל. 

ישנם גם ביטוחים יותר מורחבים לאלו שיש להם בעיה רפואית חמורה או כרונית, אבל כמובן המחיר עולה בהתאם. 

למה כדאי לרכוש ביטוח נסיעות לחול? 

אם עברתם ניתוח או טיפול מסובך בארץ, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח, מכיוון שטיפול רפואי יקר בחו"ל – במקרה של פציעה או מחלה אשפוז בבית חולים למי שאינו מבטוח למשל כמו בארצות הברית עלולה לעלות כסף רב לעיתים אלפי דולרים הביטוח יכול לעזור לכם לממן את זה. 

לא תמיד ניתן לקבל טיפול רפואי ראוי– מדובר לפעמים על ארצות רחוקות, שבהן המערכת הרפואית אינה איכותית מספיק או שקיימת בירוקרטיה רבה, הביטוח נסיעות מכסה טיפולים רפואיים אלו בדרך כלל כאשר נוסעים לארצות רחוקות או כאלו שהטיפול הרפואי בהן אינו מתקדם נתקלים בגישה שאינה הולמת את הצרכים הרפואיים של המטופל הישראלי 

לעיתים נאלצים להתמודד עם בירוקרטיה נוקשת הסכום שמקבלים זכות הביטוח מאפשר לקבל סכום הולם וראוי במקרה של אשפוז עקב פציעה או תאונה.

מסיבות אלו חשוב מאד לא לזלזל בביטוח נסיעות  ולכוש לכל הפחות את הביטוח הבסיסי על מנת להימנע מעוגמת נפש ומהוצאת כסף רב שיכל להימנע בזכות ביטוח בעלות נמוכה. 

לא כדאי לכם לוותר על ביטוח נסיעות איכותי, על מנת שתהיו רגועים בטיול שלכם, לכן על מנת לנסוע בראש שקט כדאי לכם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?