ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח

ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח

ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח – אם טסתם לחו"ל בעבר אתם כנראה מכירים את השאלון הסטנדרטי שאנשי המכירות שואלים אתכם בעת רכישת פוליסת ביטוח נסיעות: האם יש לכם מחלת רקע? האם אתן בהריון? האם עברתם טיפול רפואי פולשני בשנה האחרונה?

אז מה קורה אם התשובה היא כן? האם אתם יכולים לרכוש ביטוח בריאות אם עברתם ניתוח לפני הטיסה? נפרט לכם כאן אודות ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח.

לטוס בלב שקט- גם אחרי ניתוח

לאחר טיפולים פולשניים או ניתוחים, הגוף שלנו זקוק לזמן ממושך כדי להחלים ולחזור לעצמו. בתקופה שלאחר הניתוח, מערכת החיסון מדוכאת ויש סיכונים הנובעים מזיהומים או הסתבכויות של הניתוח. אתם צריכים לתת לגוף שלכם זמן לנוח ולהתאושש כדי שתוכלו לחזור לשגרת היומיום שלכם במהירות האפשרית.

אבל אם אתם מרגישים נהדר, עברתם את תקופת ההתאוששות ואתם צריכים לטוס לחו"ל לצורך עסקים, חופשה או כל סיבה אחרת – אין סיבה שהניתוח שלכם יעצור אתכם.

מרבית חברות הביטוח מציעות פוליסות המיועדות לאנשים שעברו ניתוח. פוליסות אלה אמנם יקרות יותר בשל תוספת הסיכון הנובעת מהמצב הרפואי שלכם, אולם הן דואגות לכיסוי מלא הן במקרה הסתבכות הנובע מן הניתוח והן במקרה של מחלה שאינה קשורה לניתוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח – הגבלות טיסה

לפעמים, לאחר ניתוחים מסובכים וקשים, חברות הביטוח יסרבו לבטח חולים בתקופה מסוימת לאחר הניתוח. סירוב זה הוא לטובתכם- ישנם סיכונים עצומים בשינויי הלחץ בעת טיסה ובשינוי אזור זמן שעלולים לפתוח את פצע הניתוח או לגרום להתפרצות וירוס או מחלה בשל עומס על המערכת החיסונית המוחלשת של הגוף. ולכן, מומלץ לדבר עם הרופא שלכם ועם חברת הביטוח לפני רכישת כרטיס הטיסה.

תזכרו שהגבלות הטיסה האלה מיועדות לשמור על הבריאות שלכם- שהיא בסופו של דבר הדבר החשוב ביותר.

לתת לנפש להחלים- לתת לגוף להחלים

לפעמים כל מה שצריך אחרי ניתוח קשה וזמן עמוס דאגות זה להנות מחופשה חסרת דאגות בחו"ל. פנקו את עצמכם בחופשה חלומית ללא סיכונים מיותרים.

כמובן שיש הבדל בין סוגי הניתוחים השונים לצורך הכיסוי הביטוחי. אין דין ניתוח לייזר בעיניים כדין ניתוח לב פתוח, ושניהם שונים מעקירת שן בינה או ניתוח קיסרי.  

יעדי הטיסה

מומלץ מאוד שלא לקחת טיסות ארוכות מדי לאחר ניתוח. שינוי הזמנים משבש את המנגנונים הטבעיים של הגוף ועלול לתרום להופעת מחלה או לאות גופנית.

בנוסף, מומלץ מאוד שלא לטוס למדינה בעלת מערכת תברואה לקויה לאחר ניתוח. במדינות בהן מערכת הרפואה אינה טובה או מצב התברואה הכללי נמוך, הסיכון הרפואי עבורכם הוא עצום. מומלץ לשמור את הטיסה למזרח הרחוק או לאפריקה לזמנים בהם הגוף בריא וחזק יותר.

אצלנו בקשרים תוכלו למצוא מנוע השוואת מחירים משוכלל הבודק את מחירי תוכניות ביטוח הנסיעות לחו"ל ועורך השוואו תבין חברות הביטוח השונות. ככה, אנחנו יכולים להציע את הביטוח המיטבי במחיר המשתלם ביותר. 

ראו עוד: ביטוח נסיעות | ביטוח פספורטקארד | ביטוח נסיעות לחופשת סקי | ביטוח נסיעות בחו"ל לספורט אתגרי | ביטוח נסיעות בחו"ל לתרמילאים |

פוסטים אחרונים
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »