באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל  – מדוע חשוב לבצע השוואה?

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לחו"ל השוואה 

נסיעה קצרה או ארוכה, לצורכי חופשה או לצורכי עבודה, לבדכם או עם כל בני המשפחה שלכם טומנת בחובה רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, אשר מהווה חלק בלתי נפרד מתכנון כל נסיעה לחו"ל. 

מה זה ביטוח נסיעות לחו"ל?

ביטוח נסיעות לחו"ל הינו בעיקרו ביטוח פשוט ושאינו מורכב. על פניו נראה כי ההבדלים בין הביטוחים השונים הינם מינוריים עד כלא קיימים, והרכישה שלהם נערכת לרוב דרך האינטרנט, ללא מחשבה עמוקה או השוואה רבה מדי. אך אף במידה והנכם מזמינים ביטוח נסיעות לחו"ל לעיתים קרובות ואף במידה ועסקינן אודות הרכישה הראשונה שלכם, קיימים מספר אלמנטים שמשמעותי לבחון בטרם שתרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל. 

פרטי יצירת קשר 

רכישה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מהווה פעולה קלה, הדברים מסתבכים כאשר צריכים להפעיל את הפוליסה, כשאתם נמצאים במדינה על פני כל הגלובוס, רחוק מהבית ומסוכן הביטוח שלכם. פרט קטן ומשמעותי שמומלץ לבחון ולהשוות הינו מה הן דרכי ההתקשרות הפעלת הפוליסה במידת הצורך? האם חברת הביטוח מספקת טלפון אליו אפשר להתקשר ללא עלות מחו"ל? במידה ואפשר לעשות זאת דרך אתר האינטרנט של החברה? האם הפנייה אפשרית במהלך כל שעות היממה? הקפדה על הפרטים הקטנים הללו תשתלם לכם במידה ותצטרכו להפעיל את הפוליסה.

מועד כניסת ביטוח נסיעות לחו"ל לתוקף 

המון בני אדם בעלי נטייה לחשוב, בצורה אוטומטית, כי ביטוח הנסיעות לחו"ל נכנס לתוקף מעת הרכישה ותם עם השיבה למדינת ישראל. אבל בפועל פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל תקפה בתאריכים שהוגדרו מבעוד מועד, ובשל כך משמעותי לשים לב לתאריכי הפוליסה אותם הגדרתם. במידה ורכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל פספורטקארד מספר ימים מראש, וטיסתכם הוקדמה ולא עדכנתם את הפוליסה, הביטוח לא יהיה תקף ולא יכסה את המקרים שיחולו בטיסה, כמו למשל – אבדן כבודה.

מועד השיבה למדינת ישראל 

אותו הדבר תק אף בהיבט של השיבה למדינת ישראל– במידה והארכתם את שהייתכם במדינה זרה, או במצב בו הטיסה שלכם חזרה התעכבה ולא עדכנתם את הפוליסה – הביטוח לא תקף ואתם אינכם מכוסים. כדאי לכם לעדכן מלכתחילה מעד סיום רחוק מהתאריך המתוכנן, במידת הצורך תוכלו בכל זמן נתון לבטל את הביטוח לאחר שובכם למדינת ישראל ולקבל החזר על הימים שלא ניצלתם.

ראו עוד: ביטוח נסיעות לחול אחרי ניתוח | ביטוח נסיעות לחול לסטודנטים

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?