באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל בזול – הכסף שלכם שווה יותר

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות בזול – כך תחסכו כסף

ביטוח נסיעות לחו"ל בזול – הפך פופולרי יותר ויותר בשנים האחרונות. הטיולים בחו"ל הפכו את החיים של הישראלים לחיי נוחות ויוקרה, והם מהווים בריחה קלה מהמציאות המאתגרת בה אנו חיים. עם פתיחת השמיים לטיסות גלובליות בעלויות נוחות יחסית (כניסתה לתוקף של רפורמת השמיים הפתוחים), מדינת ישראל התחברה רשמית לעולם והישראלים החלו לחגוג. במקביל, נוצר שוק שלכם שמלווה את הטיולים שאנחנו כל כך אוהבים ומאפשר לנו לצאת לטיול בראש שקט. הלוא הוא שוק הביטוחים. הרי אף אחד לא רוצה למצוא עצמו במדינה זרה ללא ביטוח נסיעות לחו"ל , ועם פציעה כואבת או חלילה מסוכנת. ולכן, לפני כל נסיעה לחו"ל מחפשים המטיילים הסטודנטים את הדרך הזולה ביותר לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לסטודנטים בתנאים המתאימים להם.

ארבע דרכים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בעלויות נוחות לכל כיס

כדי לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל בזול, אתם יכולים להסתייע בארבעה טריקים טובים לחיפושים ולהתאמה של סל הביטוח שלכם:

סוכן הביטוח שלכם 

במידה ואתם לקוחות קבועים של סוכן ביטוח ואתם מכירים אותו ויכולים לסמוך עליו, שווה לערוך בדיקה מהירה עם האיש שלכם. יכול מאוד להיות שהוא יצליח למצוא לכם לפחות הצעה אחת טובה לביטוח הנסיעות, במחיר אטרקטיבי הרבה יותר מכל מחיר שתקבלו אצל חברות ביטוחים אחרות. 

אתרי השוואות של מחירי ביטוח

כיום, ברשת האינטרנט קיימים אתרי השוואות מחירים נרחבים ואמינים למדי, בהם כמעט כל חברות הביטוחים הגדולות והמפורסמות של ישראל מפרסומות את השירותים שהן מציעות. כך שיהיה לכם הרבה יותר נוח להשוות את המחירים בשוק ולפנות רק לספקים שמציעים לכם שירותים הולמים לצרכים.

ביטוח דרך קופת החולים

אם עברתם ניתוח או שהגוף שלכם עבר טראומה כל שהיא אנו ממליצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל אחרי ניתוח.  במקרים רבים, על אחת כמה וכמה אם אתם נוסעים לטיול בעיר גדולה באירופה (בלי פעילויות אקסטרים) ואתם אנשים בריאים בדרך כלל, ביטוחי בריאות של קופת החולים יכולים להספיק לכיסוי אירועים קטנים אפשריים ואתם לא צריכים להשיק משאבים עצומים ברכישה של חבילות ביטוחים מורכבות למדי.

ביטוח מותאם לסוג הטיול

אל תשכחו להתאים את סוג הביטוח לפעילויות שאתם עתידים לערוך בטיול. זו היא החלטה שיכולה להציל חיים במקרים מסוימים!

לא יוצאים לחו"ל בלי ביטוח רפואי!

יציאה לחו"ל ללא ביטוח, היא החלטה מסוכנת ומסכנת, אשר עלולות להיות לה השלכות לטווח הארוך, אנו ממליצים על ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט קארד. נכון, התשלום על ביטוח שלא יממש את עצמו יכול להיות מעצבן לפעמים, אבל תחשבו על מה יכול לקרות אם אתם לא מקבלים טיפול רפואי, ואין לכם על מי לסמוך בחו"ל. ניתן למצוא ביטוח נסיעות לחו"ל בזול ובמחירים נוחים, בשביל זה מומלץ להתייעץ עם סוכן ביטוח מומחה.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל בזול
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?