באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח ביטול טיסה – לטוס בראש שקט

תוכן עניינים

ביטוח ביטול טיסה – להיות מוכנים לכל תרחיש

אף פעם אי אפשר לדעת מה יקרה בין היום שבו אתם מזמינים את כרטיס הטיסה לטיול המשפחתי הקרוב שלכם, לבין יום הטיסה עצמו. ישנם אירועים לא צפויים שבהחלט יכולים להרוס לכם את התוכניות, אם אתם לא לוקחים אותם בחשבון. זוהי אחת מן הסיבות שבגללן בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מוכנים להשקיע משאבים ברכישה של ביטוח נסיעות לחו״ל לסטודנטים וברכישה של ביטוחים ייחודיים, כמו למשל ביטוח ביטול טיסה, שעולים לא מעט כסף אבל בהחלט יכולים לענות על צרכים מורכבים ומפתיעים. רכישת ביטוח ביטול טיסה היא החלטה שאתם צריכים לקבל מיד עם ההזמנה של כרטיסי הטיסה מנתב״ג ולכן יכול מאוד להיות שתרצו לתכנן מראש את הרכישה של ביטוח ביטול טיסה, בדיוק כמו שאתם מתכננים את הטיול שלכם.

רכישת ביטוח ביטול טיסה – מה צריך לדעת על התהליך

רגע לפני שאתם סוגרים את כרטיס הטיסה הקרוב לכל המשפחה בחופשת הקיץ, חשוב לנסות להבין האם יש סיכוי של אחד מבני המשפחה לא יצליח לעלות על הטיסה ולצאת אתכם לחוויה משפחתית מרגשת. בין שמדובר על בעיה בריאותית או בעיה רפואית כמו ניתוח יש לסגור קודם כל ביטוח נסיעות לחו״ל אחרי ניתוח ובין שמדובר על בעיה במקום העבודה, הסיטואציה של ביטול הטיסה היא לחלוטין אופציה ריאלית שעומדת על הפרק. בהשקעה כספית קטנה יחסית, במיוחד לאור העובדה ששילמתם מאות דולרים על כרטיסי טיסה, אתם יכולים להבטיח שבין המשפחה אשר לא יכול לצאת לטיול, לא יפסיד את כספו וירגיש שהוא יצא נפסד מן ההחלטה.

יחד עם זאת חשוב להבין כי רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל שכולל בתוכו ביטוח ביטול טיסה עומדת גם היא תחת תנאים והגבלות. למשל, ככל שאתם רוכשים את ביטוח ביטול הטיסה רחוק יותר ממועד הרכישה המקורי של כרטיסי הטיסה, כך ההחזר אותו אתם עומדים לקבל על כרטיס הטיסה יהיה נמוך יותר. במקביל אם מדובר על טיסות צארטר או טיסות לואו קוסט, עלות החזר יכולה להיות גם היא חלקית בלבד. ואלו הם פרמטרים שאתם רוצים לקחת בחשבון כאשר אתם רוכשים ביטוח כל כך חשוב ויקר.

 

חברות ביטוח אמינות – שישמרו על הזכויות שלכם

אל תוך אי הוודאות נכנסות חברות ביטוח נסיעות ותפקידן הוא אחד – לאפשר לכל נוסע שהוא רוצה לבטל את כרטיס הכניסה שלו מכל סיבה שהביטוח מכסה, לקבל את כספו במהירות. זוהי בדיוק הסיבה שבגללה אתם רוצים למכור חברת ביטוח מנוסה וותיקה בתחום, עם מוניטין חיובי בכל מה שנוגע להחזרת הכספים ללקוחות המבטלים טיסה.

ביטוח ביטול טיסה
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?