באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

מדריך למה לעשות במקרה שהטיסה שלך מתעכבת, מבוטלת או אפילו מורחקת

תוכן עניינים

טיסה מתעכבת, מבוטלת או מורחקת יכולה להיות פעם בפעם חוויה לא נעימה לנוסעים. עם זאת, ישנם כמה צעדים שניתן לנקוט כדי להפחית את הסיכוי של מתעכבות או ביטול טיסה וכן לסייע לך במקרה שזה מתרחש.

  1. תכינו את הטיסה מראש

כדי להפחית את הסיכוי למתעכבות או ביטול טיסה, כדאי להתאים את התוכנית שלכם כך שתוכלו להגיע לשדה התעופה בזמן מספיק. נסו לקבל מידע מראש על זמני הטיסה ולהתאים את התוכנית שלכם כך שתוכלו להגיע לשדה התעופה לפחות שעתיים לפני הטיסה. גם כשאתם מגיעים לשדה התעופה בזמן, עדיין ישנן סיכויים שהטיסה תתעכב או תבוטל.

  1. תעקבו אחרי הטיסה

כדי להיות מוכנים לכל מצב, כדאי לעקוב אחרי מצב הטיסה שלכם. נסו להתעדכן במצב הטיסה באמצעות האתר של הספק האווירי או יישומון של המטוס והפעילו התראות כדי להתעדכן בכל השינויים שעשויים לקרות.

מה קורה כשכבר נמצאים בשדה התעופה

פנו לחברת התעופה או לסוכנות הנסיעות: כאשר מתעכבות או מבוטלות טיסות, חברות התעופה וסוכנויות הנסיעות יכולות לסייע לכם למצוא טיסה חלופית או לקבל פיצוי על המצוקה שחויתם. אם תקבלו טיסה חלופית, והיא תישאר למחרת או יותר, זכורו שאתם יכולים לקבל פיצוי על ידי חברת התעופה. בדרך כלל, חברות התעופה מציעות פיצוי כספי או כרטיסי מתנה לטיסות מתעכבות או מבוטלות, אך זה תלוי בחוקי המדינה ובתנאי הטיסה.

הגישו תביעה לפיצוי: אם חברת התעופה לא תציע פיצוי מספיק או אם תכננו נסיעה ארוכה וכלי התעופה המקורי התעכב מעל ל6 שעות, ייתכן ותוכלו להגיש תביעה לפיצוי. התביעה יכולה להיות על פי חוקי המדינה או על פי חוקי האיחוד האירופי ויתכן ותצטרכו להתייעץ עם עורך דין או חברת עזרה לקבלת פיצויים.

passportCard flight delay

רכשתם ביטוח PassportCard?
הכירו את PassportCard Flight Delay, שירות ללא עלות
הגעתם לצ’ק אין בשדה התעופה וגיליתם שיש עיכוב בטיסה מעל ל-90 דקות? טוב שיש לכם PassportCard!
את זמן ההמתנה לטיסה שהתעכבה, תוכלו להעביר באחד מ-1200 טרקלינים מתוך כ-650 שדות תעופה שונים ברחבי העולם. בטרקלינים השונים תוכלו ליהנות מגישה חופשית לאינטרנט וכיבוד עשיר ביום ובלילה.

בכתבה זו למדנו על החשיבות של ביטוח נסיעות ואופן בו הוא יכול לסייע לנו במצבים של מתן אגרות, מחירי טיסות גבוהים, טיסות מבוטלות, תאונות ואובדן מזוודות. אם תיקחו בחשבון את המדינות היקרות ביותר לביטוח נסיעות ותשוו את המחירים של הביטוחים בהן לזה של מדינות זולות יותר, תוכלו לחסוך הרבה כסף ולקבל את ההגנה הנכונה במקרי חירום.

כדאי לבדוק ולהשוות את מחירי הביטוח נסיעות ותנאי הכיסוי של חברות ביטוח שונות לפני הזמנתו ולהבטיח שיש לכם את הכיסוי הנכון עבור הצרכים והמטרות שלכם. כמו כן, חשוב לקרוא את תקנון הביטוח בקפידה כדי להבין במה בדיוק אתם מבוטחים ובאילו מקרים לא.

במקרה שהטיסה שלכם מתעכבת, מבוטלת או אפילו מורחקת, יש לכם זכויות כלפי הקו התעופה. כמו כן, חברות ביטוח נסיעות מציעות כיסויים נוספים כמו ביטוח נגד ביטול טיסות או ביטוח נגד הפקדת מזוודות.

איך עושים ביטוח בריאות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?