באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

לוגו חברת הראל - סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל דרום אמריקה | מרכז אמריקה | תרמילאים

הוספנו כיסוי מלא ומקיף לביטול וקיצור נסיעה במקרה של קורונה (מגיפה) בסכום של עד 5000$ הנותן מענה במקרי: תחלואה, בדיקות בשדה התעופה, בידוד, סגר ועוד.
שמרנו את האפשרות לרכישה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות רכישה אונליין גם בגילאים המבוגרים (עד גיל 95) כולל תהליך חיתום דיגיטלי מלא.
איחדנו את המחירים לכל היעדים אליהם אנחנו מאפשרים רכישת ביטוח, כאשר המחיר ידוע מראש.
יצרנו  העברת תשלום מיידי ללקוח, ב-BIT או לכרטיס האשראי ותוכנית הטבות ללקוח בכל רכישה חוזרת.

ביטוח נסיעות לחו"ל הראל

ביטוח נסיעות לחו"ל הראל מספקת ביטוח נסיעות לחו"ל שיעניק לכם שקט נפשי וכיסוי מלא למקרה של אירוע לא צפוי.

בין אם זה טיפול רפואי לא צפוי, מטען שאבד או ניזוק בדרך, מכשיר אלקטרוני שנגנב בחו"ל או טיסה שבוטלה באופן חד צדדי, הראל תספק לכם את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר.

ביטוח נסיעות לחו"ל הראל מתגאה במערכת תביעות On-line נגישה וקלה לתפול עם תשלום הוצאות רפואיות מיידי ומוקד סיוע טלפוני במקרה של אשפוז חירום בחו"ל.

בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל הראל מכסה מקרים של ביטול נסיעה או חזרה מוקדמת אל הארץ עקב מחלה, אשפוז או מוות של בן משפחה קרוב.

ביטוח לספורט אתגרי לדרום אמריקה

ספורט מוטורי
אופנועים, טרקטורונים, מרוצי מכוניות, מרוצי אופנועים, אופני שטח – תחרותי, אופני כביש, אופני הרים – תחרותי, דאון היל
(hill down ,)RIDE FREE ,רכיבת URBAN ,רכיבת ראווה ורכיבת מסלולי אקסטרים, קארטינג.
ספורט אווירי
טייס )לרבות כל סוגי המטוסים, אולטראלייט ומסוקים(, בקאי \ טרקטורון מעופף, צניחה חופשית, מצנחי רחיפה )ממונעים
או לא ממונעים(, צניחה, דאייה, גלישה אווירית )ממונעת או לא ממונעת(, כדור פורח, אווירובטיקה.
ספורט ימי
שייט )לרבות שייט יאכטות, שייט קיאקים מדרגה 3 ומעלה, ראפטינג(, גלישת גלים, גלישת רוח – תחרותי, סקי מים – תחרותי,
וויקבורד ,אופנוע ים – תחרותי, קייט-סרפינג )גלישה באמצעות מצנח(, צלילה לעומק העולה על 30 מטר, צלילת מערות,
צלילה מקצוענית, צלילה טכנית מכל סוג, צלילה חופשית, צלילה תחרותית, מדריכי צלילה )מכל סוג(, טרימיקס, master
master dive ,diver ,אופנוע ים, מרוצי סירות, surfing mount .
ספורט חורף
סקי שלג (תופתעו אבל גם את זה יש) – תחרותי, החלקה \ גלישה על שלג \ קרח, גלישה במדרון בעזרת מגלשיים, סנובורד, מזחלות, אופנועי שלג, גלישה
במישור )קרוס קאנטרי, סקי הליכה(, טיפוס קרח.

ביטוח לקובה

מתחשק לכם לעשות מסע בזמן? התגעגעתם לאווירה של שנות ה-70? אתם מוכרים לבקר בקובה, המדינה היחידה בעולם שתחזיר אתכם אחורה בזמן. תוכלו לסגור כבר מהארץ ביטוח לקובה, ומיד לאחר מכן להתחיל לתכנן את הטיול לאמריקה הלטינית. מה שבטוח, שמדינה כמו קובה לא יצא לכם עדיין לראות

קרא עוד »
ביטוח לקוסטה ריקה

ביטוח לקוסטה ריקה

מתכננים טיול לקוסטה ריקה? קודם כל נגיד לכם שאתם עושים בשכל! קוסטה ריקה היא אחת מהיעדים הקסומים ביותר שיצא לכם לבקר בה, בכל זאת מדובר על מדינה שנמצאת באמריקה הלטינית. כיאה למדינה ששוכנת באמריקה הלטינית, אתם תוכלו למצוא אין סוף דברים לעשות. אחרי שתעשו ביטוח לקוסטה ריקה, תוכלו לשמוע בדיוק מה יש למדינה להציע.

קרא עוד »
ביטוח לקולומביה

ביטוח לקולומביה

רוצים לטייל בדרום אמריקה? אתם לא יכולים שלא לבקר בקולומביה, מדובר על אחת מהמדינות הכי מסקרנות ביבשת כולה. ביטוח לקולומביה יאפשר לכם לטייל במדינה בצורה בטוחה, בכל זאת למרות כל נקודות האור מדובר על מדינת מעט מסוכנת. כך שאתם לא תרצו להביא את עצמכם למצב שבו תסכנו את עצמכם יתר על המידה.

קרא עוד »
ביטוח לפרו

ביטוח לפרו

לא מעט מדינות מתחרות על התואר – המדינה היפה ביותר ביבשת דרום אמריקה, כאשר פרו היא אחת מהמדינות הללו. כך שאם כבר עשיתם ביטוח לפרו, אתם יכולים להתחיל לתכנן את הטיול לאחת מהמדינות היפות ביותר שייצא לכם לבקר בה. אם לא תתכננו את הטיול כמו שצריך, אתם אולי תפספסו כמה נקודות חשובות – כך שההמלצה שלנו היא שתגיעו מוכנים בשביל שלא תפספסו אף נקודה.

קרא עוד »
ביטוח נסיעות למקסיקו

ביטוח נסיעות למקסיקו

ביטוח נסיעות למקסיקו מקסיקו ידועה בתור אחד מיעדי התיירות הכי אהובים על הישראלים, ובכלל על תיירים מכל העולם. מדובר על מדינה שיכולה להציע לכם קצת

קרא עוד »

מה עוד צריך להשוות?

חוץ ממחיר, חשוב להשוות פקטורים נוספים לפני קניית ביטוח.

Asset 5

קלות התביעה

חשוב לבדוק שהליך התביעה הוא קל ואינטואיטיבי. חברות ביטוח התקדמו מאוד בשנים האחרונות וישנן חברות עם אפליקציות או כרטיס אשראי נטען המכסות את התשלום להוצאות רפואיות כבר בחו"ל.

Asset 6

השתתפות עצמית וכיסוי מקסימלי

מחיר ההשתתפות העצמית ותקרת הכיסוי המקסימלי הם שני פקטורים חשובים. הם קובעים כמה תצטרכו להוציא מהכיס במקרה של אירוע ביטוחי, ועד כמה חברת הביטוח מוכנה להשתתף בכל סכום שמעבר להשתתפות העצמית.

Asset 7

מצב רפואי קודם

יש חברות המציעות ביטוחים במיוחד לאנשים בעלי מצבים רפואיים קודמים. ביטוחים אלה מגוונים מאוד וחשוב להשוות בין החברות כדי למצוא מענה מותאם אישית למצב הרפואי הייחודי שאיתו אתם באים.

נגישות
× אפשר לעזור?