באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח רפואי לחו"ל – העבודה שלנו השקט שלך

תוכן עניינים

ביטוח רפואי לחו"ל – דואגים לכם בכל מקום

ככל שרפורמות התיירות בישראל הלכו וגדלו, והקשרים עם מדינות שונות ברחבי העולם התחזקו, כך הישראלים למדו להעריך את היופי שטמון בטיולים לערים ולמדינות הכי יפות בעולם. אנחנו נמצאים תמיד בכל מקום, אם האופי והטמפרמנט הישראלי ולכן גם כל כך קל לנו לזהות את הישראלים שנמצאים סביבנו ביעד בו אנו מטיילים. עם כל הכיף שבטיולים לחו"ל, ישנו אלמנט אחד, חשוב יותר מכל שאתם רוצים להבטיח שאתם מטפלים בו עוד לפני העלייה לכבש המטוס והמעבר ל"מצב טיסה" – והוא הרכישה של ביטוח רפואי לחו"ל. אם עד היום רבים חשבו שמדובר בהמלצה בלבד, מקרי חירום רפואיים מתוקשרים מלמדים את הנוסע הישראלי על חשיבותו של ביטוח רפואי לחו"ל או בשמו השני ביטוח נסיעות לחו״ל.

למה כל כך חשוב לרכוש ביטוח רפואי לחו"ל?

אם אתם אנשי עסקים חובה לעשות ביטוח נסיעות לחול לאנשי עסקים, אם את בהריון ביטוח נסיעות לחו״ל לנשים בהריון היא לא סתם "זריקת כספים". מהרגע שאתם יוצאים את שערי מדינת ישראל, אתם נמצאים במצב ביטוחי ייחודי למדי – יש לכם את ביטוח הבריאות הממלכתי הישראלי, אך אין לו בעצם שום חשיבות. ולכן, אם חלילה אירעה תאונת דרכים או שנפצעתם באחת מהפעילויות שביצעתם בטיול ואין לכם ביטוח רפואי בחו"ל, המצב שלכם בכי רע. במרבית המדינות בעולם עלותו של טיפול רפואי מקצועי, של אדם המגיע לבית חולים או מרפאה ללא תוכנית ביטוח, היא גבוהה מאוד ולא נגישה לאדם מן השורה. בנקודה זו נכנסת לתמונה חברת הביטוח איתה בחרתם להתקשר לפני הנסיעה לחו"ל. הם יישאו באחריות התשלום על הטיפול הרפואי בשמכם (או שהם יעבירו לכם את סכום הכסף המדויק של עלות הטיפול), ויאפשרו לכם לשמור על בריאות איתנה, גם במרחק של אלפי קילומטרים מהבית, ובמצבים רפואיים מורכבים למדי. 

עלות השקעה מזערית – אל מול טיפול מציל חיים

במרבית המקרים, אלא אם אתם סובלים ממצב רפואי מורכב יחסית, חברות הביטוחים השונות מציעות ללקוחותיהן חבילות ביטוח במחירים ועלויות נגישים יחסית. כמובן שיש לבצע התאמה לאופי הטיול (למשל ביטוח אקסטרים לטיולי סקי), אשר מעלה במעט את מחירי הביטוח. אבל בתמונה הכוללת, לאור התמורה האפשרית והיכולת להציל את החיים שלכם בעת פציעה מסוכנת, ביטוח נסיעות לחו״ל כלל זאת החלטה מאוד חשובה. אתם יכולים לבטח את עצמכם בצורה הכי בסיסית שיש, ככל ולא מדובר על טיול ובו פעילות אקסטרים. כך שאפילו נפילה קלה ברחוב תוכל לקבל מענה רפואי בה במקום ולמנוע מכם סבל וכאבים במהלך ימי הטיול.

ביטוח רפואי לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?