באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל – לנפוש בלי דאגות

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לחו"ל – לנסוע לקרוז ראש שקט

שנת 2020 התחילה עם סיקור חדשותי נרחב של אנשים שנדבקו בקורונה בעודם בשייט תענוגות. אנשים אלו נאלצו להאריך את הזמן שלהם בחו"ל באופן לא מצופה ולקבל שם טיפול רפואי. במקרים עצובים רבים, קרוביהם נאלצו להטיס חזרה לארץ המוצא את גופותיהם של אלה שלא שרדו את הנגיף הקשה.

ביטוח נסיעות לחו"ל- לא רק כשטסים

רבים חושבים שביטוח נסיעות לחו"ל כלל  או ביטוח נסיעות הפניקס הוא ביטוח שקונים רק עבור טיסה, אבל זה ממש לא נכון. בכל יציאה מהטריטוריה של ישראל- גם בנסיעה במכונית לסיני/ ירדן או ביציאה לקרוז לקפריסין בשייט- צריך ביטוח נסיעות לחו"ל.

ספינות קרוז אף מציגה בפנינו סיכונים רבים נוספים שאין שאין בטיסה רגילה. תחשבו על הטיטאניק- הספינה הבטוחה ביותר באותה תקופה, ואפילו היא טבעה במצולות הים. אמנם נכון שספינות בימינו בטוחות הרבה יותר, אך גם הן יכולות להיפגע כפי שראינו בסיפורים כגון סיפורה של ספינת התענוגות 'קוסטה קונקורדיה' שטבעה מול חופי איטליה.

איזה ביטוחים כדאי לרכוש לקרוז

  1. ביטוח בריאות סטנדרטי- למקרה של מחלה או פציעה. לשים לב שהביטוח כולל גם הטסת גופה למקרה אסון.
  2. ביטוח ביטול נסיעה – קרוזים הם חופשה יקרה מאוד. במקרה שבו תיאלצו לבטל את הנסיעה, חשוב שתרכשו ביטוח שייפצה אתכם על ההפסד הכספי.
  3. ביטוח חילוץ והצלה- כן, גם במאה ה-21 ייתכן שתזדקקו לחילוץ והצלה מספינה בלב ים.
  4. ביטוח כבודה ומכשירים אלקטרוניים- מעברים רבים בין מקום למקום יוצרים סיכונים רבים לאובדן או גניבה של הרכוש שלכם.

מה אם אני בהריון/ בעל בעיה רפואית קודמת?

ניתן לרכוש ביטוחים לקרוז גם ביטוח ניסעות לאנשי עסקים, לבעלי בעיה רפואית קודמת, נשים בהריון ולאחר ניתוח. חובה לעדכן את חברת הביטוח לגבי המצב הרפואי.

בנוסף, חשוב לעדכן את הספינה לגבי המצב הרפואי כי זכותם המלאה שלא לאשר נסיעה גם אם חברת הביטוח מוכנה לכסות אותה.

באמת צריך לקנות ביטוח בריאות? האם אין רופא על הסיפון?

כל חברת שייט שמכבדת את עצמה תחזיק לא רק רופא על הסיפון אלא גם תרופות רבות ומרפאה ייעודית. אולם, טיפול אצל הרופא לא מכוסה במחיר הקרוז. רופאים אלה יכולים להיות יקרים מאוד, וכאשר אתם על קרוז מבודדים בלב ים אין לכם ברירה אלה להשתמש בשירותי הרופא שנמצא על הסיפון.

ביטוח נסיעות חו״ל מגדל לשייט יכסה את מחירי הטיפול הרפואי גם בקרוזים.

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?