באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל

תוכן עניינים

אם יש דבר שנכון לגבי רוב הישראלים הוא שאת החופשות שלנו אנחנו אוהבים להעביר מחוץ לישראל. אין כמו חופשה בחו"ל עם המשפחה, החברים ולפעמים גם סתם לטייל לבדנו יכול להיות נהדר. כשטסים לחו"ל יש מספר דברים שחשוב לדאוג להם – טיסה בחברה אמינה, לינה במקום טוב, לדאוג ללוגיסטיקה וכמובן – לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל הראל. כאשר עושים ביטוח נסיעות לחו"ל משלמים מעט אך מקבלים הרבה במקרה הצורך. באתר קשרים סוכנות לביטוח תוכלו להשוות בין חבילות ביטוח של חברות שונות ולהזמין דרך קשרים את החבילה המשתלמת ביותר.

מדוע אסור לטוס לחו"ל ללא ביטוח?

אמנם החוק לא מחייב ואם אתם רוצים אתם יכולים לטוס לחו"ל ללא ביטוח אך ממש מומלץ לא לעשות זאת. ביטוח לחו"ל הוא מחיר קטן מאוד לשלם בהשוואה למה שתצטרכו לשלם במידה ולא תעשו ביטוח אך תזדקקו לו.

ביטוח יבטיח טיפול רפואי בכיסוי חברת הביטוח

בחו"ל אין לכם ביטוח בריאות ואתם לא יכולים לדעת אם תצטרכו כזה. אדם לא מבוטח שנזקק פתאום לטיפול רפואי יצטרך לשלם הרבה מאוד כסף עבור הטיפול, ומלבד זאת עליו לדאוג לכל מיני ביורוקרטיות בעצמו וזה ממש לא נעים בחו"ל, ובעיקר כשאתה חולה. לעומת זאת אדם שעשה ביטוח נסיעות לחו"ל יקבל טיפול רפואי על חשבון חברת הביטוח והביורוקרטיה איתה יתמודד היא מינימלית.

ביטוח יבטיח את הכבודה שלכם

זה אף פעם לא נעים לנחות בחו"ל, לחכות ולחכות שהמזוודה תעלה במסוע אך לשווא. למרבה הצער, מזוודות לעיתים אובדות בדרך וכנוסעים אין לנו הרבה מה לעשות נגד זה. מה שאנחנו כן יכולים לעשות נגד זה הוא לדאוג לפיצוי הולם עבור הרכוש שאיבדנו. ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל שמכסה כבודה ידאג שבמקרה והכבודה שלנו אבדה חברת הביטוח תפצה אותנו. כל שנצטרך לעשות זה לקנות את הדברים שישמשו אותנו ולהציג קבלות.

עושים טראקים? אל תוותרו על איתור וחילוץ

פסקה זו מיועדת לאלו מכם שאוהבים לטייל בטבע מרהיב ולעשות טראקים – אך לא רק עבורם. אנחנו תמיד מקווים ומאמינים שהטיול יעבור בשלום ולא נקלע לשום צרה ומצוקה אך אנחנו לא יכולים להבטיח זאת. מה שאנחנו כן יכולים לעשות זה לדאוג לכך שבמקרה ויאבד הקשר עימנו חברת הביטוח תדאג להוצאות איתור וחילוץ שלנו.

כסו גם תאונות אישיות

כיסוי תאונות אישיות לרוב לא מגיע בחבילה סטנדרטית אלא ניתן כהרחבה בתשלום נוסף ואנחנו ממש ממליצים לבצע הרחבה זו. אי אפשר לדעת אם תקלעו לתאונה, ובמקרה של תאונה ביטוח תאונות אישיות יעניק כיסוי במקרה של אובדן כושר עבודה, פיצוי לתקופת ההחלמה או חלילה במקרה של מוות.

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?