באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

המדינות הכי יקרות לביטוח נסיעות

תוכן עניינים

כשאנחנו מתכננים טיול לחו"ל, ביטוח נסיעות הוא חלק בלתי נפרד מהתכנון. הביטוח מגיע כדי להגן עלינו ולהבטיח שלא נכנס למצב שבו נצטרך להוציא כסף רב עקב בעיה בזמן הנסיעה. אך כמו בכל תחום בחיים, יש כמובן הבדלים בין המדינות בגביית התשלומים עבור ביטוח נסיעות.

InsureMyTrip

לפי דו"ח חדש שפורסם על ידי חברת הביטוח "InsureMyTrip", ישנן כמה מדינות שכאשר מתבקשים לשלם עבור ביטוח נסיעות, זה עולה יותר מאשר במדינות אחרות. אז איזו מדינה היא הכי יקרה לביטוח נסיעות?

  1. איראן בהתאם לדו"ח, איראן היא המדינה הכי יקרה לביטוח נסיעות. ממוצע התשלום עבור ביטוח נסיעות לאיראן הוא כ- $250 דולרים לפי החברה.

  2. קובה קובה עוקבת אחרי איראן כמדינה הכי יקרה לביטוח נסיעות. על פי הדו"ח, ממוצע התשלום עבור ביטוח נסיעות לקובה הוא כ- $200 דולרים.

  3. ונצואלה בממוצע, ביטוח נסיעות לוונצואלה יעלה כ- $190 דולרים.

  4. קנדה בצד השני של הטבלה, קנדה היא המדינה הכי זולה לביטוח נסיעות, עם ממוצע של כ- $9 דולרים לפי החברה. זה נגרם בין היתר עקב מספר קטן של תביעות לביטוח נסיעות בקנדה.

  5. אירלנד אירלנד היא עוד מדינה בין הזולות לביטוח נסיעות עם ממוצע של כ- $11 דולרים לפי הדו"ח.

  6. אוסטרליה אוסטרליה עוקבת אחרי אירלנד כמדינה הכי זולה לביטוח נסיעות עם ממוצע של כ- $12 דולרים לפי החברה.

  7. יפן היא מדינה נהדרת לבקר ולטייל, אבל המחירים של ביטוח נסיעות שם מעט משתלמים. לפי דו"ח חברת הביטוח "Squaremouth", מחירי ביטוח נסיעות ליפן יכולים לעלות עד $170 דולרים לביטוח של שבוע אחד למבוגר ועד $306 דולרים לחודש לזוג בגילאי 65-69.

  8. ארצות הברית בארצות הברית, יש מגוון רחב של אפשרויות לביטוח נסיעות, אבל המחירים יכולים להיות גבוהים בהחלט. לפי חברת הביטוח "InsureMyTrip", ביטוח נסיעות ממוצע לארצות הברית יכול לעלות כ- $167 דולרים לחודש למבוגר בן 30-59.

  9. צפון אירופה מדינות צפון אירופה כמו שבדיה, נורווגיה ודנמרק נחשבות למדינות יקרות לביטוח נסיעות. לפי חברת הביטוח "InsureMyTrip", ביטוח נסיעות לשבדיה יכול לעלות כ- $131 דולרים לחודש למבוגר בן 30-59, ולדנמרק ונורווגיה המחירים עולים לכ- $140 דולרים לחודש לאותו קבוצת הגילאים

    בסופו של דבר, כל מדינה ותנאיה הופכים את ביטוח נסיעות לכלכלי לא נעים כך שכדאי לחקור ולהשוות את המחירים לפני הזמנת ביטוח נסיעות. אפשר גם לנסות למצוא מבצעים או חברות ביטוח שמציעות מחירים זולים יותר עבור היעדים המיועדים לנסיעה. כל הזמן כדאי להיזהר ולהיות מוכנים לכל מצב בזמן הנסיעה.

    עקב כך, כדאי לבדוק את תנאי הביטוח נסיעות המצוינים בפוליסה ולוודא שהם עונים על הצרכים האישיים של הנוסע. כמו כן, חשוב לזכור שבמקרה של תאונה או מקרה חירום, יכולות להיות תוספות לתוכנית הביטוח הנסיעות שלך. כמו כן, כדאי לבדוק את מדיניות הביטוח נסיעות של המדינה שאליה אתה נוסע, כדי לוודא שאתה מכוסה מבחינה רפואית ומשפטית במקרה של תאונה. בסופו של דבר, כדאי לצרף לחפירה המקיפה זאת את חוות הדעת וההמלצות של מקצוענים ותומכי ביטוח נסיעות נוספים כדי לקבל מגוון רחב יותר של מידע ומבטים.

     
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?