באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות שונה בזמן הקורונה?

תוכן עניינים

אין ספק כי הקורונה היא הדבר החמור ביותר שקרה לעולם במאה השנים האחרונות, זה מגה אירוע ויש לו השפעה על כל חלק וחלק בחיינו. כל אדם מושפע מן הקורונה והקורונה משפיעה על כל דבר בחיינו. אנו רוצים להתעכב על נושא סופר חשוב שנדחק קצת הצידה בזמן האחרון וזה ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה. עליכם להבין כי כיום בתקופת הקורונה זה פשוט חלם לטוס לחו"ל ולא לעשות ביטוח נסיעות.

כיום הסיכון לחלות בחו"ל הוא עצום והדרך היחידה להתמודד עם נושא זה היא לעשות ביטוח נסיעות. אתם טסים לחו"ל לחופשה? אתם טסים לחו"ל לנסיעת עסקים? אתם טסים לחו"ל לבקר משפחה? אתם חייבים אבל חייבים לבצע ביטוח נסיעות. יש סיכונים שלא לוקחים בחיים עקב מה שהם יכולים לגרום וזה נכון גם על טיסה לחו"ל ללא ביטוח נסיעות בתקופת קורונה.

וודאו כי יש לכם אפשרות לביטול הטיסה

אם אתם רוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה אתם צריכים לבחון את הפרטים הקטנים ביותר. עליכם לבחון כמה יעלה הביטוח, לכמה זמן הוא תקף, מה עלות השיפוי ועוד. אך אחד הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לבחון אם אתם רוצים לעשות ביטוח זה השאלה האם הביטוח מחזיר שיפוי על ביטול טיסה.

עליכם לדעת כי בתקופת הקורונה גם אתם יכולים לבטל את הטיסה עקב כך שתחלו בקורונה וגם חברת הטיסה יכולה לבטל את הטיסה עקב בעיות פנימיות של החברה. לכן אל תחתמו לעולם על ביטוח נסיעות בזמן קורונה אם אין לכם אפשרות לבטל את כרטיס הטיסה.

וודאו כי הביטוח מקיף גם פציעה בחו"ל

כפי שכבר ציינו ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה הוא הכרחי ויש לו השפעה עצומה על חייכם. על רקע זה אנו חייבים לציין כי לא כדאי גם לחתום על ביטוח נסיעות אם הביטוח לא מבטיח שיפוי על פציעה בחו"ל.

עליכם לזכור כי בחו"ל אנו הולכים במקומות לא מוכרים וכך אנו מועדים יותר לתאונות ופציעות. בחו"ל אנו גם לוקחים סיכונים יותר גדולים מאשר בארץ וזו עוד סיבה מדוע אנו יכולים יותר להיפצע בחו"ל. לכן אם אתם עושים ביטוח אתם צריכים לא רק לוודא כי תקבלו שיפוי על הטיסה אלא שגם תקבלו שיפוי על פציעה. זה משהו שלא כדאי לוותר עליו עקב השכיחות הרבה של פציעות בחו"ל.

ביטוח רפואי לחול - לא יוצאים מהארץ בלי זה
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?