באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו״ל – חובה לקראת כל טיסה

תוכן עניינים

האם לעשות ביטוח לחו״ל?

המדרכה הרטובה (מפאת גשם או שלג בלונדון) ובכל זאת תזדקקו לרופא. ביטוח נסיעות לחול עולה כל כך מעט (מדובר על כמה דולרים בודדים ליום) ולכן כאשר מדובר על טיסות קצרות הסכום הזה כמעט ואינו מורגש.

כאשר מדובר על טיסות ארוכות וליעדים אקזוטיים – ביטוח נסיעות לחול הוא ממש חובה! הסיכויים לחלות בחול או לחילופין להפגע הם גבוהים יותר כאשר אתם נמצאים מחוץ למסגרת הקבוע, בתנאים סטריליים שונים, חשופים לחיידקים אשר מערכת החיסון שלכם עוד לא רגילה ולעיתים הטיולים כוללים מסעות רגליים ארוכים, טיפוס על הרים, סקי, נהיגה על כבישים כשתרבות הנהיגה במדינה לא בדיוק נהירה לכם ועוד. הסיכונים רבים ולכן ביטוח נסיעות לחול לתרמילאים זה מאסט!

ביטוח נסיעות לחו״ל לסטודנטים- דרך חברת הנסיעות, חברת האשראי, סוכן ביטוח. מי שרוצה לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל לסטודנטים לא יתקשה למצוא איך ומתי. האיך זה ממש פשוט, יש כל כך הרבה הזדמנויות כשרוכשים את כרטיסי הטיסה, דרך אתרי תיירות, דרך חברות האשראי, דרך סוכני הנסיעות ועוד. המתי זה גם לא בעיה כי ניתן לבצע ביטוח נסיעות לחול דרך האינטרנט או דרך הטלפון בכמה דקות. זה פשוט, זה קל ומה שבטוח – ביטוח נסיעות לחול זה בטוח!

 

ביטוח נסיעות לחו״ל – דרך מקום העבודה

אם אתם טסים מטעם העבודה, רוב הסיכויים שאתם מקבלים כרטיסי טיסה על חשבון העבודה או במקרה של עצמאים – זו הוצאה מוכרת. זכרו שגם כאשר אתם טסים מטעם עבודה, גם אם מדובר על פגישה של כמה שעות, מרגע שאתם יוצאים מגבולות הארץ – לא חל עליכם הביטוח הבריאותי וחבל, פשוט חבל להתגרות בגורל, בררו דרך סוכני הנסיעות של העבודה או דרך מנהלת משאבי אנוש ואדמינסטרציה האחראית על החזרי הוצאות או לחילופין על הזמן הכרטיסים לגבי מבצעים משתלמים ומחירי פספורט קארד.

שימו לב שיש כמה סוגים של ביטוחים לחול, יש ביטוח נסיעות סטנדרטי הכולל החזר על טיפול רפואי ויש ביטוח נסיעות לחול מקיף הכולל אישפוזים ארוכים ואף ניתוחים. אם אתם בקבוצת סיכון (חולי סקרת, בהריון, בגיל מבוגר יחסית) כדאי לכם להתיעץ עם רופא המשפחה לגבי הטיול (אופי הטיול, הארץ בה אתם עומדים לשהות וכמובן אורך השהייה בכדי לדעת איזה מסלול של ביטוח נסיעות לחול יתאים לצרכים שלכם).

אם אתם צריכים ביטוח נסיעות לחו״ל צרו קשר עוד היום עם חברת קשרים סוכניות לביטוח.

 

 

ביטוח נסיעות לחו״ל - חובה לקראת כל טיסה
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?