באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל בעידן וירוס הקורונה - מידע חיוני

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות הראל – במיוחד בתקופת הקורונה

ביטוח נסיעות הוא למעשה ביטוח בריאות. במיוחד בתקופת הקורונה, הגיוני לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל בהראל. בפוליסה הבסיסית, הראל מעניקה כיסוי מקיף להוצאות רפואיות עקב תחלואה בנגיף, עד לסכום של 5,000,000 $ עבור טיפול רפואי או אשפוז בחו"ל. יתרה מכך, הראל השיקה כיסוי ייעודי לנוסעים לחו"ל בתקופת הקורונה, למקרה של ביטול או קיצור נסיעה עקב מגיפה. כיסוי זה יעניק לכם שקט נפשי לכל אורך הדרך: לפני הנסיעה לחו"ל, במהלך הנסיעה ועד לחזרתכם ארצה.

כדי להתמודד עם האתגרים הייחודים של תקופת הקורונה הרחיבה הראל את הכיסוי כך שייתן מענה בסיסי במקרים של קיצור וביטול נסיעה כתוצאה מקורונה (מגיפה). יתרה מכך, היא מאפשרת להגדיל את סכום הביטוח למקרים אלו עד להחזר הוצאות בסך 5,000 $. באופן זה הפוליסה תספק מענה לכל המקרים הבאים: 

לפני הנסיעה

ברכישת ההרחבה החדשה לביטול וקיצור נסיעה במקרה של מגיפה, תהיו זכאים להחזר הוצאות אם תיאלצו לבטל את נסיעתכם בשל אחד מהמקרים הבאים:

  • אם תחלו בנגיף לפני הנסיעה – החזר הוצאות עד לסך 5,000 $, מתוכם 2,000 $ עבור הוצאות הטיסה
  • אם תתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים אחרים בבדיקות בשדה התעופה – החזר הוצאות עד לסך 5,000 $, מתוכם 2,000 $ עבור הוצאות הטיסה
  • אם תידרשו להיכנס לבידוד בתקופה של עד 14 ימים לפני מועד הנסיעה – החזר בגובה 400 $ עבור הוצאות הטיסה

הכיסוי ניתן במקרה שאירע לכם, המבוטחים, לבני המשפחה הגרעינית ו/או למלווה, בכפוף לרכישת ההרחבה.

במהלך הנסיעה

גם כשאתם בחו"ל – הראל ממשיכה לדאוג לכם:

  • אם תחלו בנגיף לפני חזרתכם לישראל  –  תקבלו כיסוי מקיף להוצאות רפואיות, עד לגובה של 5,000,000 $. הכיסוי כולל גם הטסת מלווה לחו"ל, הוצאות שלא בעת אשפוז ועוד.
  • אם תתגלו כחולים במחלת חום או כבעלי סימפטומים אחרים בבדיקות בשדה התעופה בחו"ל – תוכלו לקבל החזר הוצאות עד לסך 5,000 $, מתוכם 2,000 $ עבור הוצאות הטיסה
  • אם יוטל סגר במדינה בה אתם שוהים, שימנע את חזרתכם לישראל –  תוכלו לקבל החזר הוצאות עד לסך 5,000 $, מתוכם 2,000 $ עבור הוצאות הטיסה

הכיסוי ניתן במקרה שאירע לכם, המבוטחים, לבני המשפחה הגרעינית ו/או למלווה, בכפוף לרכישת ההרחבה.

ביטוח נסיעות – בשביל השקט הנפשי שלכם

במיוחד בתקופת הקורונה, חשוב שתהיה לצדכם חברת ביטוח נסיעות לחול לאחר ניתוח שערוכה לאתגרים החדשים ושיכולה לספק לכם כיסוי ביטוחי גם במקרה של ביטול או קיצור נסיעה עקב מגיפה. להראל למעלה מ-80 שנות ניסיון בתחום ביטוחי הבריאות, במהלכן סייעה למבוטחים רבים במקרים רפואיים מורכבים מאוד בחו"ל.

ניסיון זה, בשילוב עם כלים דיגיטליים מתקדמים שהיא מעמידה לרשות מבוטחיה, הם שמאפשרים להראל להעניק למבוטחיה ערך מוסף רחב הרבה יותר, במיוחד בתקופת הקורונה.

מעוניינים בביטוח הנסיעות לחו"ל של הראל? לרכישה באמצעות האתר.

מאמרים נוספים

ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
אטרקציות ביוון לנופשים בקיץ 2023

היערות הירוקות של סלוניקי, המצרים הצוללים של קרפפתוס, האיים הפסטורליים של סקיאתוס והבריכות הצלולות של זקינתוס הם רק חלק מהמגוון העשיר של אטרקציות שיש להציע.

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?