באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה

תוכן עניינים

הקורונה טרפה את הקלפים לישראלים רבים, די אם נזכיר את העובדה כי בשנה שלפני הקורונה עברו בנתב"ג קרוב לעשרים מיליון ישראלים ותיירים ובשנת הקורונה המספר אפילו לא היה בחצי מזה. אך עדיין ישראלים רבים טסים לחו"ל וזה אומר שיקב הקורונה הם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה. ללא ביטוח במקרה שהקורונה תתקוף אותכם או במקרה אחר לא עלינו של פציעה אתם תהיו בבעיה קשה ביותר.

יש הרבה פרטים חשובים בביטוח אך הפרט החשוב ביותר שיש לתת עליו את הדעת זה הנושא של שיפוי שהביטוח נותן לכם. אם תחתמו על ביטוח אשר מפצה אתכם על סכומים פעוטים אין בו כל טעם. לכן אתם חייבים לוודא כי הביטוח משלם לכם את מלוא הפיצוי המגיע לכם ואת זאת צריך לעשות לא לאחר הפציעה או המחלה אלא בעת החתימה על חוזה הביטוח.

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - אל תגידו לי זה לא יקרה

יש אנשים אשר תוקעים את הראש בחול כמו בת יענה, יש אנשים רבים אשר מאמינים כי הם מחוסנים וכלום לא יכול לקרות להם בטח שלא בחופשה. אם כן זו טעות חמורה וקשה ביותר. עליכם להבין כי כל אחד יכול להיפצע או לחלות בחו"ל ואין אדם מחוסן מפני תאונות גם אם יש לו את החיסון הרביעי לקורונה.

טסים לחו"ל? עושים מראש ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה ולא מוותרים על כך לעולם. אז נכון ביטוח זו עוד הוצאה כספית ואי אפשר להתעלם מכך אך הקטסטרופה שיכולה לקרות בעת שהייה בחו"ל היא עצומה ולכן חובה לעשות ביטוח ולא לוותר על כך.

וודאו כי הביטוח מתחיל ביום העזיבה של הארץ ומסתיים בחזרה לארץ

עליכם להבין כי מבחינה טכנית זה מאוד קל לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה וכי כל אחד יכול לעשות זאת בקלות. אך באותה נשימה אנו חייבים לציין כי בעת החתימה על הביטוח יכולות להיות טעויות סופר אשר יגרמו לכם לנזק עצום.

כאשר אתם חותמים לדוגמא על הביטוח אתם חייבים לוודא כי הביטוח מתחיל ביום העזיבה ומסתיים בנחיתה בארץ. עליכם להבין כי מחלה או פציעה יכולים להתרחש בכל רגע שאתם בחו"ל ולכן הביטוח חייב לכלול את כל זמן השהייה שלכם בחו"ל. אל תוותרו על נקודה זו אם חשוב לכם להיות מכוסים מכל הכיוונים.

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו״ל?
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?