באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה – בחרו חברה מנוסה לביטוח

תוכן עניינים

ישראל היא מדינת אי שלא באשמתה, אפילו המדינות אשר נמצאות איתנו בקשרי שלום אינן מעודדות את התייר הישראלי לבקר בהן ולכן אם הישראלי רוצה לנפוש הוא צריך לטוס לאירופה, ארצות הברית או אסיה. על רקע זה יש לציין כי אם אתם רוצים לטוס לחו"ל אתם חייבים לחשוב על הנושא של ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה.

אל תגידו לי זה לא יקרה מכיוון שלכל אחד יכול לקרות תאונה או מחלה בעת שהייה בחו"ל. העניין הוא שאם אין לכם ביטוח נסיעות ואתם חולים למשל בקורונה ואתם צריכים טיפול רפואי הוא יעלה לכם עשרות ואף מאות אלפי דולרים. לכן אם אתם טסים הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות זה ביטוח נסיעות אצל חברה מנוסה מכיוון שכך תהיו בטוחים כי הביטוח מקיף ורק לאחר מכן לתכנן את שאר הטיול וכך תוכלו לישון בשקט בזמן הטיול בחו"ל.

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - אל תבחרו את החברה הזולה ביותר לביטוח נסיעות

אז איך נבחר את החברה הטובה  ביותר בשביל ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה? אם כן זו שאלה חשובה ביותר וזאת מכיוון שככל שנבחר חברה יותר טובה כך הביטוח יגן עלינו בצורה יותר מושלמת ולכך יש משמעות אדירה.

אם כן אנו רוצים להמליץ לכם לא לבחור את החברה הזולה ביותר לביטוח הנסיעות. אם החברה לוקחת מחירים מאוד נמוכים זה סימן שהיא נותנת ביטוח לא מקיף ולא טוב. אנו לא נגיד לכם לבחור את החברה היקרה ביותר לביטוח אך עליכם להבין כי חברה זולה במיוחד היא בעייתית מאוד ולכן לא כדאי לבחור בה אלא בחברה פחות זולה

שימו לב לפרטים הקטנים של הביטוח

כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה אתם צריכים לבחון את הביטוח בצורה מקיפה. עליכם לבחון את הפרטים הקטנים ביותר מכיוון שהם אלו אשר ישפיעו עליכם אם תחלו בקורונה או חס וחלילה תיפצעו בעת הטיול.

תארו לכם כי אתם מתאשפזים בבית חולים בחו"ל רק בכדי לגלות כי הביטוח לא מחזיר לכם על כך כסף? זה אסון וזה דבר נורא ואיום. לכן אם אתם עושים ביטוח אל תתעצלו וקראו את כל הפרטים בו בכדי לוודא כי הביטוח מתאים לכם ומגן עליכם בצורה המקיפה ביותר שיש. כך תוכלו לטוס לחו"ל בראש שקט ולהיות בטוחים כי הביטוח מגן עליכם כמו שצריך.

ביטוח נסיעות לחו"ל - חובה בכל טיסה!
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?