באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל – אפשר גם בהריון

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לחו"ל -איך עושים את זה עם תינוק בבטן?

לא קל לטוס בזמן הריון. זה לא רק הבחילות, הכובד, והבזקי הקור והחום אלא גם הצורך לנווט במערכת רפואית במדינה לא מוכרת. בדיוק בשביל זה יש ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס לנשים בהריון.

נסיעה לחו"ל בזמן הריון אינה פשוטה כלל. הגוף שלך משתנה ולעיתים נדמה לך שאת בכלל לא מכירה אותו. את חווה סימפטומים לא נעימים כגון בחילות, כאבי גב וטחורים. את במיטה לא מוכרת, במדינה עם שפה לא מוכרת ובלי הרופא המוכר ודובר העברית שאת כל כך אוהבת.

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון?

כדי שתוכלי להנות מהטיול באופן מקסימלי, הכי חשוב לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל של כלל שתיתן לך שקט נפשי בנוגע למצב הבריאותי שלך. ניתן למצוא את הפוליסה הטובה והמתאימה ביותר עבורך ע"י השוואה של כל החברות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון.

מה חשוב לשים לב כשקונים ביטוח נסיעות בחו"ל לנשים בהריון?

  1. כיסוי מלא – הביטוח שלך צריך לכסות את כל הסיטואציות שיכולות להתפתח במהלך ההריון. כולל בדיקות רפואיות במצב חירום, הפלה לא עלינו או לידה מוקדמת.
  2. נציג רפואי טלפוני – יתכן ותחווי סימפטומים שמעולם לא חווית לפני כן. כדי לדעת אם אלו סימפטומים נורמליים או סימני אזהרה, חשוב שיהיה לך קו ישיר לרופא דובר עברית שיוכל לתת לך ייעוץ רפואי מהיר.
  3. השתתפות עצמית – לכל חברת ביטוח יש סעיף השתתפות עצמית שונה. כמובן שככל שההשתתפות העצמית נמוכה יותר, כך במקרה צרה תרגישי נח יותר ללכת לרופא ולטפל בבעיה ולכן זהו סעיף קריטי לשים לב אליו.
  4. עזרה במציאת רופא קרוב – כאשר את נמצאת במדינה זרה שאינך מכירה בה את השפה, חשוב שתוכלי להיעזר בניסיון ובמומחיות של חברת הביטוח כדי למצוא רופא קרוב אלייך בעת צרה.
  5. מחיר- מחיר ביטוח הריון הינו גבוה יותר משל ביטוח נסיעות רגיל. אולם זה לא אומר שאת צריכה לשלם את המחיר הגבוה ביותר בשוק. מנוע השוואת המחירים של קשרים יסייע לך במציאת ביטוח הנסיעות הזול והמתאים ביותר עבורך.

בחירת חופשה

ברגע שקנית ביטוח נסיעות לחו״ל מגדל , את יכולה להיות רגועה שבמקרה צרה הכל יהיה טוב. עכשיו נשאר רק לבחור את מסלול הטיולים שלך.

חשוב לטוס רק למדינות עם מערכת בריאות מפותחת מפני שמדינות בעלות היגיינה לקויה יכולות לפגוע בך ובעובר שלך ולחשוף אותך לזיהומים ומחלות שהמערכת החיסונית שלך לא מכירה.

עכשיו נשאר רק להנות

הרין הוא זמן מדהים וקשה בו זמנית. אם בחרת לטוס לחו"ל בתקופה הזאת, סביר שאת יודעת טוב יותר מכולם מה הכי מתאים לך ולגוף שלך. קחי את ההזדמנות לנוח לקראת העבודה הקשה שמחכה לגוף שלך בחודשים הבאים ועם הלידה.

חופשה בחו"ל זו הזדמנות נהדרת לספוג חוויות לפני שהתינוק החדש ישאב אתכם אל תוך שגרה ברוכה אך עמוסה של טיפול בתינוק חדש. מזל טוב!

חברת קשרים סוכניות לביטוח מספקרת גם ביטוח נסיעות לחו"ל לאנשי עסקים .

 
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?