באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח טיול בחו"ל – לטוס ללא דאגות

תוכן עניינים

ביטוח טיול בחו"ל – לטוס בראש שקט

כיף לטוס לחו"ל פעם בכמה זמן לצורך טיול משחרר וכיף. אבל איך יודעים מהו הביטוח הטוב ביותר? המדריך השלם לבחירת ביטוח טיול בחו"ל.

אנשים טסים לחו"ל בשביל כל מיני סיבות: עסקים, עבודה, הגירה, רילוקיישן ולימודים. אולם הסיבה הנפוצה ביותר לטוס לחו"ל זה פשוט כדי להכיר מקומות חדשים, לטייל במקומות אקזוטיים ולטייל במרכזי התרבות העולמיים.

איך לבחור ביטוח טיול בחו"ל? של ראשון- לדעת בעצמכם לאן אתם טסים

טסים לעשות טרקים בדרום אמריקה? סקי שלג בשוויץ? טיול שורשים באתיופיה? טיול מוזיאונים בצרפת?

ברור לחלוטין שכל אחד מהטיולים האלה צריך סוג שונה של ביטוח נסיעות בחו"ל. כדי לבחור את הביטוח הנכון, חשוב לתכנן מראש את מהלך הטיול המלא. אם תדעו מראש אם אתם מתכוונים לעשות סקי קרח או משהו דומה שעלול להיות מסוכן קצת יותר- כך תוכלו להתכונן טוב יותר לרכישת פוליסת הביטוח שלכם.

ביטוח בסיסי לא תמיד מספיק

הביטוח הבסיסי לטיסות לחו"ל מכסה טיפול רפואי או אשפוז, ביטוח כבודה ומכשירים אלקטרוניים.

אולם כאשר נוסעים לטיולים מסוכנים יותר כגון טיולי סקי או טיולי תרמילאים, חשוב לעשות ביטוחים רבים נוספים:

  1. ביטוח בחו"ל לתרמילאים– אם אתם מתכוונים לבקר בארצות יפהפיות וללכת לטרקים ארוכים, חובה לעשות מגוון ביטוחים לתרמילאים. ביטוחים אלה כוללים, בנוסף לביטוח הרגיל, ביטוח ספורט אתגרי, איתור וחילוץ, פינוי אווירי, הטסה רפואית לארץ, כיסוי לרעידת אדמה והמשך טיפול בארץ למחלות גיאוגרפיות.
  2. ביטוח טיול בחו"ל ספורט חורף- אם אתם מתכוונים לעשות כל סוג של ספורט חורף במהלך הטיול- חובה לעשות ביטוח ייעודי לספורט חורף אם ברצונכם לקבל כיסוי רפואי במקרה פציעה. בנוסף, מומלץ לקנות חבילת חילוץ והצלה, כיסוי מלא לפינוי אווירי והרחבה להמשך אשפוז בארץ,

ביטוח לטיול בחו"ל במדינה מתפתחת – במדינות בהם מערכת הבריאות אינה מפותחת, או שתנאי ההגיינה לקויים, הסיכויים לחלות במהלך הטיול גבוהים יותר מאשר הסיכוי לחלות בארץ. זאת מפני שמערכת החיסון שלכם אינה מכירה את המחלות הייחודיות לאותו אזור גיאוגרפי. לכן, חשוב מאוד לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל הפניקס או ביטוח נסיעות לחו״ל מגדל הכולל אשפוז וניתוח ולרכוש פוליסת המשך טיפול בארץ למחלות גיאוגרפיות.

חברת קשרים סוכניות לביטוח מבצעת גם ביטוח נסיעות לחו"ל כלל.

ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?