באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו״ל?

תוכן עניינים

אחרי שנה שבה בקושי יכולנו לנסוע לחו"ל, אנחנו רואים שעכשיו הדברים משתנים. עכשיו הדברים נפתחים יותר ויותר ולכן ברור מדוע אתם חושבים האם הגיע הזמן לנסוע לחו"ל. מתלבטים באיזה ביטוח לבחור? אתם לב לבד. בין אם מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון ובין אם מדובר על ביטוח שמיועד לכל אדם אחר, כדאי לדעת: פספורטקארד זו אופציה שכדאי לבדוק מקרוב. מדובר על ביטוח נוח שקל מאוד לתפעל בעת הצורך והמחירים שלו נוחים, אז למה לשלם הרבה יותר לחברות ביטוח שונות?

שימו לב מה באמת כולל הביטוח שאתם עושים לנסיעה

לא אחת קורה שאנשים פונים לעשות ביטוח פספורטקארד ומקבלים הצעות מחיר שונות ומגוונות. לכן ברור מדוע עולה השאלה: מה בעצם משפיע על המחיר ואיך יכול להיות שאנחנו נשלם מחיר מסוים ואילו האדם שייצא אתנו לטיול ישלם פי שניים? חשוב לדעת שיש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על העלות. למשל, כמעט תמיד כאשר מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון, המחיר יהיה גבוה יותר לעומת ביטוח לנשים שאינן בהריון. כמו כן, ביטוח פספורטקארד לרוב יהיה יותר יקר עבור אנשים יותר מבוגרים או עבור אנשים שמעשנים. לכן ברור מדוע צריך לבדוק כל מקרה לגופו, שכן אם אתם מגיעים עם מחלות רקע, המחיר שתשלמו יהיה שונה. בנוסף, גם היעד שאליו אתם מתכוונים לנסוע ישפיע על המחיר ולכן זה עוד נתון שחשוב כל כך להיות ערים אליו.

האם אתם מתכוונים לעסוק בפעילות ספורט מיוחדת?

אם אתם חושבים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל לספורט אתגרי שיכלול גם פעילות כמו סקי או פעילויות אקסטרים שונות, זה יבוא לידי ביטוי בעלויות. לכן חשוב לבדוק את הדברים ולראות על איזה מחירים מדובר, כי לא בטוח שמלכתחילה אתם צריכים לעשות את הביטוח הכי מקיף ויקר שאפשר. שווה לבדוק את הדברים לעומק ולראות שאתם עושים לעצמכם, לטיסה עצמה ולכל הציוד שתיקחו אתכם, את הביטוחים הכי מתאימים ומקיפים שיש. חבל לוותר על החלק של דחיית הטיסה או ביטולה, כי אם אפשר לקבל פיצוי גם במקרה כזה, זה מומלץ בחום.

 

איך לבחור ביטוח נסיעות לחו״ל?
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?