ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון – השקט שלך העבודה שלנו

ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון – לטוס לחו"ל בהריון? רוצה לנסוע לחופשה מפנקת לפני הלידה? בואי למצוא את המחירים הטובים ביותר עבור אישה בהריון.

תקופת ההריון היא תקופה מורכבת

כל הריון מלווה תמיד בחששות ודאגות: האם ההריון יהיה תקין? האם הלידה תתרחש בזמן? כיצד לנצל במלואם את החודשים האחרונים לפני שהתינוק החדש יגיע לעולם?

תקופת ההריון היא תקופה מדהימה של צמיחה, גדילה והתרגשות. חיים חדשים צומחים בתוך הרחם, וכל אולטראסאונד תקין ממלא את הלב ברוגע ושמחה. 

אבל אל תוך קלחת הרגשות, ההורמונים והשינויים באורח החיים, מגיע גם שינויים גופניים וביקורי רופא תכופים: צריך לעשות בדיקות דם וסריקות אולטראסאונד, לפעמים יש חשש לסיבוכים לא עלינו או סיבוכים רפואיים כמו סכרת הריון. 

בישראל, במרחק נסיעה קצר מהמרפאה הקרובה לבית, ניתן לטפל כמעט בכל בעיה רפואית שעלולה לצוץ כתוצאה מההריון. אולם בחו"ל, שם אין מרפאות של קופת החולים האהובה עליכם, חשוב מאוד להחזיק פוליסת ביטוח שתכסה את כל הסיבוכים האפשריים שעלולים לקרות.

ביטוח נסיעות לנשים בהריון

ביטוח נסיעות לנשים בהריון מיועד לנשים בתחילת ההריון. חברות התעופה אינן מאפשרות לנשים לקראת סוף ההריון לטוס, וכן מרבית חברות הביטוח מגבילות את הכיסוי הביטוחי לנשים בהריון.

אולם בתחילת ההריון, כאשר הסיכון ללידה עדיין נמוך, ניתן למצוא כיסוי ביטוחי מיוחד לנשים בהריון שיאפשר לצאת לחו"ל בראש שקט.

שימי לב! בעת התשאול על מהלך ההריון ייתן וישאלו אותך שאלות רפואיות אישיות על מהלך ההריון. עם כל אי- הנעימות, חובה לענות בכנות על השאלות הללו כדי להבטיח את הכיסוי הביטוחי הטוב ביותר עבורך. ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון עלול לא להיות תקף במקרים של הסתרה של מידע יכולה לשמש כנגדך במקרה תביעה, ועלולה למנוע זכאות לכיסוי הוצאות רפואיות בגין סיבוכי הריון.

השוואת מחירים

ישראלים לא אוהבים לצאת פראיירים – ובצדק. אין דבר מעצבן יותר מההרגשה ששילמתם יותר בלי סיבה טובה. במיוחד בביטוחים כמו ביטוחי טיסות לנשים בהריון- שהם ביטוחים יקרים במיוחד. אתם רוצים לדעת שמצאתם את הדיל המשתלם ביותר המקנה כיסוי ביטוחי מלא- אך במחיר הוגן.

אנחנו פה כדי לעזור לכם ולוודא שתמצאו את הדיל הטוב ביותר

מנוע השוואת המחירים המושכלל של 'קשרים' סורק את מאגרי המידע של חברות הביטוח, משווה ביניהם ומגיש לכם את המידע בצורה נגישה, ברורה ובהירה. המטרה שלנו היא לעזור לכם למצוא לכם את ביטוח נסיעות לחו"ל המשתלם ביותר- עבורכם. 

בין אם אתם מחפשים ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון, ביטוח נסיעות לאנשי עסקים או ביטוח נסיעות לחופשת סקי בעלי בעיה רפואית קודמת, נוסעים לטיול טרקים מטורף או סתם טסים לחופשה רגועה- אצלנו ב'קשרים' ביטוח נסיעות –  תמיד תמצאו את מה שאתם מחפשים, בקלות ובמהירות. 

ראו עוד: ביטוח נסיעות | ביטוח פספורטקארד | ביטוח נסיעות לחופשת סקי | ביטוח נסיעות בחו"ל לאנשים עסקים | ביטוח נסיעות בחו"ל לתרמילאים

פוסטים אחרונים
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »