באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

טיפים לאריזה חכמה לפני טיסה

תוכן עניינים

הכירו כמה טיפים לאריזה חכמה, שיאפשרו לכם להכניס כמה שיותר חפצים ועדיין להשאיר מקום פנוי לשופינג. במיוחד בתקופת ה"לואו קוסט", אנחנו מוגבלים בכמויות ובמשקל ו"כל קילוגרם חשוב". טיסה נעימה!

 

נתחיל מהסוף, מה לוקחים?

שלב ראשון הוא בחירת הפריטים שאתם רוצים לקחת איתכם. בחרו מראש שני סטים של בגדים לכל יום – לבוקר ולערב. השתדלו לא לקחת אופציות נוספות כדי "להחליט בחו"ל". כמעט תמיד, אנחנו לא עושים שימוש בכל מה שאנחנו לוקחים איתנו – וחלק גדול מהפריטים – חוזרים כמו שהגיעו.

  • נעליים – מומלץ לקחת שני זוגות בלבד – נעלי ספורט נוחות (להליכה בשעות היום) ונעליים חגיגיות יותר (לבילוי בשעות הערב). השתדלו לבחור בנעליים בצבע נייטרלי כדי שיתאימו לכמה שיותר בגדים. בחלל הקטן שבתוך הנעליים אפשר להכניס פריטים קטנים – וכך לחסוך עוד מקום. את הזוג הספורטיבי מומלץ לנעול עליכם בזמן הטיסה וכך ייחסך מכם למצוא לו מקום במזוודה.
  • הלבשה תחתונה – גרביים, תחתונים וחזיות – מומלץ להכניס לשקית נפרדת (רצוי "ואקום") וכך הם יישמרו נקיים, יתפסו פחות מקום וגם לא יתערבבו ו"יעלמו" במזוודה.
  • כלי רחצה – את כל מוצרי הטיפוח, סבונים, שמפו וכן הלאה – אפשר לרכוש בחנויות הפארם השונות, בגודל קטן יותר, המותאם במיוחד לנסיעה לחו"ל. בקבוקים גדולים של כל אחד מהמוצרים, יתפוס המון מקום מיותר במזוודה, ולרוב, אין צורך בכמויות כאלו, בשביל נסיעה של ימים בודדים.

מתחילים?

  • שיטת השכבות – מתחילים באריזה חכמה – בצידי המזוודה יש לשים את הנעליים, בתחתית המזוודה ועד למעלה – את הבגדים ובשכבה העליונה את תיקי הרחצה, הטיפוח, התרופות וכו'. את הבגדים כדאי לגלגל ולא לקפל וכך הם יתפסו פחות נפח.
  • טיפים נוספים – אם יש לכם חפצים שעלולים להישבר או להינזק, כדאי לשים אותם בין הבגדים כדי להגן עליהם. חפצים קטנים נוספים ניתן להכניס בפינות המזוודה, בתאים הכפולים, בחללים שונים וכו'. במידה ואתם לוקחים מעיל כבד, כדאי ללבוש אותו עליכם בזמן הטיסה, ואם אין אפשרות לעשות זאת, עליכם לקפל אותו למינימום ולהוציא ממנו את כל ה"אוויר" כך שיתפוס כמה שפחות מקום.

פריטי חובה!

סיימתם לארוז? מוכנים לצאת לדרך? עצרו! לא כדאי לגלות ששכחתם את הפריטים הכי חיוניים – אחרי שכבר הגעתם ליעד. אז רגע לפני היציאה מהבית – כדאי לוודא שלקחתם איתכם כמה פריטי חובה.

  1. מטען לנייד – אין צורך להסביר.
  2. מסמכים חשובים – דרכון בתוקף, ויזה (אם צריך), ביטוח נסיעות, רישיון נהיגה וכו'. אסור לשכוח את המסמכים החשובים. כמו כן, יש לקחת עותקים מצולמים שלהם – לכל מקרה שלא יבוא.
  3. ערכת עזרה ראשונה – לא יוצאים מהבית בלי פלסטרים ותרופות בסיסיות.
  4. ספריי דוחה יתושים – לא כדאי להתחרט אחרי לילה ראשון מלא בעקיצות.
  5. בגדי ים – לא משנה אם זו חופשה של בטן גב או טיול שטח, במיוחד עם ילדים, סביר להניח שתמצאו את עצמכם במים.
  6. בגד חם – גם ביעדים חמים, הלילות עשויים להיות קרירים. ובשדה התעופה או במטוס – אפשר בקלות לקפוא מקור. קחו איתכם סוודר/ז'קט ליתר ביטחון.
  7. כדור שינה – למי שלא מצליח להירדם בגלל הפרשי שעות או סתם התרגשות, כדאי לקחת תרופה להפרעת שינה (יש גם טבעית).
  8. ציוד לתינוקות – נוסעים עם תינוקות או ילדים קטנים? אל תשכחו מזון לתינוקות, חיתולים וכל הציוד הנדרש, כולל פריטים מיוחדים כמו מוצץ או בובה מסוימת, שהילדים לא יכולים להיפרד מהם. להיתקע בחו"ל בלעדיהם – לא מומלץ.

להרחבה נוספת עבור רשימת ציוד לחול

ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?