באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

האם כדאי לעשות ביטוח לכל המשפחה?

תוכן עניינים

אי אפשר לברוח מן העובדה כי החיים בארץ מאוד מלחיצים, מכל עבר אנו נמצאים בלחץ בין אם זה בעבודה ובין אם זה בחיים האישיים שלנו. על רקע זה יש לציין את העובדה כי הדרך היחידה לברוח מכל הלחץ הזה היא לטוס לחו"ל. אך שימו לב העובדה כי חו"ל כל כך קורצת לאוזן הישראלית אינה אומרת כי הכול בטוח בחו"ל. עליכם לדעת כי אתם יכולים להיפצע בחו"ל או לחלות ולכן הדבר החכם ביותר שאתם יכולים לעשות זה ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה.

אם אתם טסים כל המשפחה אל תעשו לאדם יחיד ביטוח אלא לכל המשפחה וזאת עקב העובדה כי אתם לעולם לא יודעים מי יחלה או יפצע. גם ילד קטן יכול לחלות חס וחלילה ולכן חובה לעשות ביטוח לכל מי שטס לחו"ל ללא קשר לגילו.

ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה - האם כדאי לעשות ביטוח דרך סוכן ביטוח?

כיום יש שתי שיטות לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה אחת היא דרך האינטרנט באופן ישיר ואחרת היא דרך סוכן ביטוח. עליכם לדעת כי יש יתרונות לביטוח אונליין ויש יתרונות לביטוח דרך סוכן. כך או כך בין אם אתם עושים ביטוח דרך סוכן ובין אם ביטוח אונליין אתם חייבים לבחון את פרטי הביטוח בכדי לדעת אם כדאי לעשותו.

כמובן שביטוח אונליין יותר קל לעשות אך לעיתים אין תחליף למגע ידי אדם ולכן יש לשקול בכובד ראש לעשות ביטוח דרך סוכן ביטוח. כדאי לבקש הצעת מחיר גם מסוכן וגם מאונליין ואז להחליט על פי פרטי הביטוח איזה ביטוח הכי כדאי לנו לעשותו.

*חשוב – עלות הביטוח אינה שונה בין אם באונליין ובין אם דרך סוכן.

האם ביטוח לחו"ל שונה מאשר ביטוח לתאונות עבודה?

אנו חיים בעולם בו יש ביטוח לכל דבר כמו למשל ביטוח רכב או ביטוח דירה. על רקע זה עולה השאלה האם ביטוח נסיעות לחו"ל בזמן הקורונה שונה מאשר לדוגמא ביטוחים אלו או למשל מביטוח תאונות אישיות?

אם כן המאפיין המרכזי של ביטוח לחו"ל הוא העובדה כי הוא לתקופה קצובה. הביטוח הוא רק לזמן החופשה או הטיסה שלכם ולא לכל השנה להבדיל מביטוחים אחרים. בגלל זה הרבה פעמים ביטוח לחו"ל של פספורט קארד הוא יותר זול מאשר ביטוחים אחרים. בגלל זה גם כל כך כדאי לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל וזה אחד הביטוחים המומלצים ביותר על פי גורמי המקצוע ולא נראה כי זה עתיד להשתנות בקרוב.

מדוע חשוב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לאסיה
ביטוח נסיעות לאסיה

מחפשים יעד חדש בעולם שבו תוכלו לבקר? אם נמאס לכם מהטיולים באירופה, והמזרח לא ממש קורץ לכם – יש יבשת אחת שהיא מסקרנת במיוחד. אנו כמובן מדברים על יבשת אפריקה, ואחת המדינות הדומיננטיות ביותר ביבשת היא כמובן דרום אפריקה. אז אם אתם סוגרים ביטוח לדרום אפריקה, שווה לכם לשמוע מה הפך את אפריקה הדרומית להיות אחת מהפנינות ל היבשת כולה.

קרא עוד »
מדוע כל כך משתלם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל
תוקף הדרכון ואיך זה עובד

בעולם היום, רבים מבקשים לצאת מהמדינה ולבצע נסיעות לחו"ל. תוקף הדרכון הוא פרמטר חשוב וחיוני לכניסה למדינה, וכך גם לצאת מהמדינה. אבל מה זה בדיוק תוקף הדרכון ואיך זה עובד?

קרא עוד »
נגישות
× אפשר לעזור?