באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לרפובליקה הדומיניקנית

ביטוח לפרגוואי

תמיד חלמתם על חופשה באיים הקריביים? הרפובליקה הדומיניקנית היא המדינה השנייה בגודלה באזור, ויש כאלה שיגידו כי מדובר על המדינה עם מבחר האפשרויות הכי גדול שיש. רוצים ללכת לחופשה לא מהעולם הזה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה לסגור ביטוח לרפובליקה הדומיניקנית וכמובן למצוא טיסה – מכאן הכל יהפוך להיות הרבה יותר פשוט עבורכם.


הרפובליקה הדומיניקנית נמצאת במרחק טיסה קצר מארה"ב, וכל מי שמגיע אליה חופש מיד כי הוא הגיע לגן עדן. החופים המרהיבים שהמדינה מציעה, הם חופים שלא תוכלו למצוא באף מקום אחר בעולם. כך שאם אתם אוהבים את הים, אתם פשוט תעופו על חופשה ברפובליקה הדומיניקנית.


לצד חופשת בטן גב קסומה, אתם תוכלו למצוא גם לא מעט אפשרויות אקסטרים מגניבות וכמובן טיולים במקומות מדהימים. חופשה ברפובליקה הדומיניקנית היא לא חד גונית, אתם תוכלו להתאים את החופשה על פי הרצונות ועל פי השאיפות שלכם. זה מה שהופך את המדינה הזאת להיות המדינה הכי מתויירת באיים הקריביים בהשוואה לכל שאר המדינות.


לסיום נוכל לספר לכם כי המחירים של חופשה ברפובליקה הדומיניקנית ירדו בצורה משמעותית. מה שהיה נראה עד לפני כמה שנים בתור משימה כמעט בלתי אפשרית עבורכם, הופך להיות משימה הרבה יותר ראלית. אתם תוכלו להפוך את החלומות שלכם למציאות, כי בסוף אם לא תגשימו את החלומות שלכם אתם תתאכזבו מכך.

לא משנה לאן טסים

ביטוח הנסיעות לחו"ל של קשרים סוכונת לביטוח בשיתוף עם ביטוח נסיעות פספורט כארד הוא ביטוח נסיעות חדשני שחוסך מכם את הצורך לשלם במזומן במקרה של מחלה / בעיה בחו"ל ואז לתבוע ולהמתין חודשים להחזר. אצלנו הכל פשוט, אמין ומיידי בלי להוציא שקל מהכיס.

נגישות
× אפשר לעזור?