באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לדרום קוריאה

ביטוח לדרום קוריאה

עד לא מזמן ישראלים היו סוגרים ביטוח לדרום קוריאה רק עבור נסיעות עסקים, אך בשנים האחרונות לא מעט ישראלים מגיעים למדינה לצרכים אחרים. דרום קוריאה היא מהמדינות המסקרנות ביותר בעולם, בטח בגלל ההיסטוריה העשירה שלה – היסטוריה שכוללת בתוכה לא מעט מלחמות וכמובן מלחמת אחים אחת שנמשכת אפילו בימים הללו. אז מה יש למדינה המסקרנת הזאת להציע לתייר הישראלי שמגיע לבקר בה?

אולי אתם תופתעו לגלות, אך סיאול היא מהערים החזקות והעשירות ביותר בעולם. הכלכלה של עיר הבירה היא משמעותית מאוד, והיא זאת שמסייעת לדרום קוריאה לשמור על יציבותה. עיר הבירה מציעה מגוון רחב של אפשרויות, ואפילו מציעה מרכזי קניות עוצרי נשימה.

בנוסף לערים הגדולות שהן יעדי חובה בכל טיול למדינה, אתם תוכלו לראות גם לא מעט איים מרשימים. אתם לא תחשבו על איים כאשר אתם מטיילים בדרום קוריאה, אך המדינה הזאת מלאה בהפתעות. איים שיגרמו לכם לחשוב כאילו אתם נמצאים בתאילנד או בכלל במקסיקו – אווירה פסטורלית לגמרי.

לא משנה אם אתם מחליטים לעשות ביטוח לדרום קוריאה עקב נסיעת עסקים או עקב נסיעת תיירות – אתם מוכרחים להכיר את המדינה שאליה אתם מגיעים. מדובר על מדינה עם תרבות עשירה ועם לא מעט הזדמנויות עסקיות, מדינה שמציעה בגבולותיה את כל הטוב האפשרי – וכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להגיע אליה.

לא משנה לאן טסים

ביטוח הנסיעות לחו"ל של קשרים סוכונת לביטוח בשיתוף עם ביטוח נסיעות פספורט כארד הוא ביטוח נסיעות חדשני שחוסך מכם את הצורך לשלם במזומן במקרה של מחלה / בעיה בחו"ל ואז לתבוע ולהמתין חודשים להחזר. אצלנו הכל פשוט, אמין ומיידי בלי להוציא שקל מהכיס.

נגישות
× אפשר לעזור?